M3e30 M5turbo 9.42@248.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Bmwandreas
- Moderator
- Bmwandreas
- Moderator
- Bmwandreas
- Moderator
Krillian wrote:Bmwandreas wrote:Nej jag har bara 76mm turbo.
Hade han fått 1129hk i en superflow med rampspeed på 600rpm/sek hade jag bytt turbo:)
ojdå. det var inte lite :/ så. ska du blir värrè??
Bromsar han 1129hk i en superflow med hyfsat låg rampspeed så ÄR han värre. Har aldrig hört talas om en rullande landsväg som bromsar sådana effekter som Limmet gjorde med någon typ av tillförlitlighet.
- Bmwandreas
- Moderator
johankihl wrote:Krillian wrote:Bmwandreas wrote:Nej jag har bara 76mm turbo.
Hade han fått 1129hk i en superflow med rampspeed på 600rpm/sek hade jag bytt turbo:)
Bromsar han 1129hk i en superflow med hyfsat låg rampspeed så ÄR han värre. Har aldrig hört talas om en rullande landsväg som bromsar sådana effekter som Limmet gjorde med någon typ av tillförlitlighet.
england osv...där har man sett filmer på över 1500hk då dom bromsat på rullande
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Tel:+358504210611
Fido85 wrote:johankihl wrote:Krillian wrote:Bmwandreas wrote:Nej jag har bara 76mm turbo.
england osv...där har man sett filmer på över 1500hk då dom bromsat på rullande
Instämmer med vad Peppe just skrev. Samt att om man tittar på t ex USA där de nästan uteslutande kör rullande landsväg och jämför deras sluttider på strippen med våra sluttider så ser man att rullarna i de flesta fall ljuger med viss marginal... Säger inte att Limmets bromsning är dålig, men man bör nog ta effekten med en nypa salt då svepet är så kort och kört mot en rulle utan broms.
Hehe, hadde redan räknat ut me röven att det skulle bli spekulation om min effekt, om den är verkligen stämmer ovs,,
Visst man kan aldrig vara 100% säker på att bänk/rullar visar rätt,, men det finns mycket goda referenser från rally/rallycross där dom först kört motorerna i löst i bänk och sedan i bil på dessa rullar och det diffat på ett par hk
Mätning är ju en mätning jag kan ju inta annat än att skriva resulatet som jag får från mätningen? eller?
Men Andreas är välkommen ner till gbg och köra sin bil i rullarna när som helst, så kan jag betala bromsningen för han
Mvh Limmet
Visst man kan aldrig vara 100% säker på att bänk/rullar visar rätt,, men det finns mycket goda referenser från rally/rallycross där dom först kört motorerna i löst i bänk och sedan i bil på dessa rullar och det diffat på ett par hk
Mätning är ju en mätning jag kan ju inta annat än att skriva resulatet som jag får från mätningen? eller?
Men Andreas är välkommen ner till gbg och köra sin bil i rullarna när som helst, så kan jag betala bromsningen för han
Mvh Limmet
Världens starkaste S50 På E85 1129hk!
Världens starkaste M20 1090hk!
Världens starkaste E30?
www.limmet.se
Världens starkaste M20 1090hk!
Världens starkaste E30?
www.limmet.se
- Overcharged