Har idag en AP Racing 6puckad fjädrad lamell med orginal platta. Känner redan nu att den kommer att börja slira..
Om man kollar på "uppgraderings plattor" till Sierra Cosworth så får man ju fram 695 i många fall, hur står sig den med min lamell tros?
Har haft planer på en 765 platta men är lite orolig för att det ska bli tungtrampat? Men vill ju hellre ha in ickeslirande koppling än en som är något tungtrampad..?
Effekten vet jag inte alls än så länge, men 2st 044pumpar kommer att sitta på bilen matade med E85..
Vad säger de som kan?
Mvh Jonas
Tryckplattor, 695 vs 765?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Tryckplattor, 695 vs 765?
Jag kör 765 o upplever den inte alls trög! Så e du på den säkra sidan me
Re: Tryckplattor, 695 vs 765?
Låter intressant! Hört av många att det blir trögtrampat.. Veklingar hela bunten kanske?
Mvh Jonas
Mvh Jonas
Re: Tryckplattor, 695 vs 765?
Skall vara lite trögt dom som tycker det är extremt jobbigt borde fundera på att gå på gym!
Re: Tryckplattor, 695 vs 765?
Inga direkta problem med 765, har haft det i 2 bilar nu och visst.. man kliver igenom golvet när man kör bruksbilen direkt efter haha
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tryckplattor, 695 vs 765?
Ingen fara tycker jag. Ska vara lite tryck i det så det håller i
Rickard Persson, 0704-353595
535 e34 Turbo
Svetslicens mag (135/136) samt mma (111)
535 e34 Turbo
Svetslicens mag (135/136) samt mma (111)