har edel så kallade vänner i min närhet som utnjutar mig för pengarnas skull. me mera. Undrar om jag sak ta bort dom ifrån min telefon o ej prata me dom mer.
Klangen wrote:
Svintoleffe wrote:Sitter o undrar om man ska skrota en hel del så kallade vänner som abar utnjutar en.
Svintoleffe wrote:har edel så kallade vänner i min närhet som utnjutar mig för pengarnas skull. me mera. Undrar om jag sak ta bort dom ifrån min telefon o ej prata me dom mer.
Klangen wrote:
Svintoleffe wrote:Sitter o undrar om man ska skrota en hel del så kallade vänner som abar utnjutar en.
Vadnu?
Folk som utnyttjar är det bara att skita i...! Orkar inte med sånt folk..
Svintoleffe wrote:ja vad ska man säga har fåt träningsförbud, är så jävla less nu på all otur så jag har god lust o slå sönder något.
Det är ju bra att du har drivet iallafall. Ta det med lite is och träna när kroppen tillåter. Värdelöst att åldras med en kropp man tränat"sönder" eftersom den inte tålt det.
Sitter hemma o njuter, efter en helt otrolig träning igår. som gick skit bra, är ruskigt nöjd. känns som man ahr 15 kilos slagga i armarna i idag för dom är så slut.
kom hem ifrån thailand igår, ska brassa in till kinesiska ambassaden nu och fixa expressvisum. Drar till Shanghai nästa vecka i 7dagar föratt kolla på Formel 1. Det e fan mycket nu...