Tyvärr så ströp katten ärtan drog ett svep på 1bar o den gav 530whp men han trodde den skulle ge mer utan katt så han fick sänka till 0,5 o de gav 387whp. Men de ska fixas o åka upp igen.
Napstar wrote:Tyvärr så ströp katten ärtan drog ett svep på 1bar o den gav 530whp men han trodde den skulle ge mer utan katt så han fick sänka till 0,5 o de gav 387whp. Men de ska fixas o åka upp igen.
Napstar wrote:Tyvärr så ströp katten ärtan drog ett svep på 1bar o den gav 530whp men han trodde den skulle ge mer utan katt så han fick sänka till 0,5 o de gav 387whp. Men de ska fixas o åka upp igen.
Napstar wrote:Tyvärr så ströp katten ärtan drog ett svep på 1bar o den gav 530whp men han trodde den skulle ge mer utan katt så han fick sänka till 0,5 o de gav 387whp. Men de ska fixas o åka upp igen.
Haha Thnx men dom jävla bilarna är ganska tunga orginal. 1490kg sen är de andra stolar o annat avgas vilket bara de va ca 60kg lättare. Ja tycker den går ganska bra me 387 så 750 hade varit farligt, soppasystemet bottnar på ca 600whp så där trodde Ärtan att vi hamnar på. Ca 570-580whp på 1bar trodde han
så jävla klockrent stuk:D Möjligt att man skulle bytt framlampor och fälgar till original mest för sakens skull, men antar att du vill ha din bil precis såhär och då passar det ju. Snyggt bygge
HenrikF wrote:så jävla klockrent stuk:D Möjligt att man skulle bytt framlampor och fälgar till original mest för sakens skull, men antar att du vill ha din bil precis såhär och då passar det ju. Snyggt bygge
Tackar Orginal lamporna ser så tråkiga ut tycker jag o orginal fälgarna ska lackas vita o funka som busfälgar annars förstår jag din tanke.
O så va man igång igen.. kopplingen vill inte koppla ur riktigt så nu är växellåda nere o kopplingsarmen ska få sig en shimsning på 10mm. m50 slavcylinder på plats också. hoppas detta fungerar nu...