sälja & köpa aktier

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

JimmyA

Post by JimmyA »

ragge_c wrote:Det är farligt att rekomendera aktier åt folk, men själv sitter jag tungt i blackpearl.

Pärlan är fin. Har själv tänkt gå in många ggr men nu känns det som uppsidan är begränsad snart för ett tag iaf.
Kolla upp Integra gold, tamerlane och Transeuro 3 andra kanadensiska aktier.

Själv har jag bara Transeuro av dom än så länge. Många som brukar kalla Transeuro för "nya Blackpearl" ligger precis i startskottet för en rejäl uppvärdering.
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
ragge_c

Post by ragge_c »

JimmyA wrote:
ragge_c wrote:Det är farligt att rekomendera aktier åt folk, men själv sitter jag tungt i blackpearl.

Pärlan är fin. Har själv tänkt gå in många ggr men nu känns det som uppsidan är begränsad snart för ett tag iaf.
Kolla upp Integra gold, tamerlane och Transeuro 3 andra kanadensiska aktier.

Själv har jag bara Transeuro av dom än så länge. Många som brukar kalla Transeuro för "nya Blackpearl" ligger precis i startskottet för en rejäl uppvärdering.

trevligt, lite lurigt med kanada, men det e bra hävstång, pärlan ska väl upp till 24 cad säger dom, o john festival är gammal i gemet, så hoppas han kan lyckas igen, detta verkar vara ett säkert case, förhoppnigsvis :)
lägger dina förslag till bevakning :)
FekZen

Post by FekZen »

ragge_c> Jag har lyckats missa hela racet med blackpearl men funderar pa om det fortf kan vara lukerativt att ga in.. lurar aven lite pa EnQuest nu nar det faktiskt ser ut att va ett koplage.. Sen Alliance har man ju klurat pa lite med..
Gjorde nagra fina vandor i Bull NOK x3 men kanns lite osakert nu nar den ramlat under 60.. men ar eg da man ska kopa kanske... Tror ej pa bolaget dock, bara pa att aktien ar undervarderad.

Gjorde troligen en tabbe med att ligga i bear olja x4 over helgen nu nar det verkar ha brytit ut krig i lybien (enligt aftonbladet iof)...

Skriv garna reflektioner ni har over radande nyhets och borslage, tycker det ar ganska intressant att bolla och se hur andra ser pa saker.

Mvh//A
Mycket vrid spar tid!
http://www.fekzen.se" onclick="window.open(this.href);return false; - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip mm.
FekZen

Post by FekZen »

JimmyA> Kul med tips! Ska kolla upp dem aven jag! :)

Mvh//A
Mycket vrid spar tid!
http://www.fekzen.se" onclick="window.open(this.href);return false; - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip mm.
Strandholm

Post by Strandholm »

jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
JimmyA

Re:

Post by JimmyA »

FekZen wrote:JimmyA> Kul med tips! Ska kolla upp dem aven jag! :)

Mvh//A

tänkte lyfta denna tråd idag när transeuro gick upp 50% :D bara första utav 4 provsvar som väntas :mrgreen:
FekZen

Re: Re:

Post by FekZen »

JimmyA wrote:
FekZen wrote:JimmyA> Kul med tips! Ska kolla upp dem aven jag! :)

Mvh//A

tänkte lyfta denna tråd idag när transeuro gick upp 50% :D bara första utav 4 provsvar som väntas :mrgreen:

Ofan, jag har lyckats glömma att kolla upp detta case :/ var lite surt hehe... gick dock in i bull NOK x3 när det var som värst japan-oro motsvarande 49,50.- så det var hyffsat men tänkte väl kliva ur runt 54-55 om det går.

Mvh//A
Mycket vrid spar tid!
JimmyA

Re: sälja & köpa aktier

Post by JimmyA »

ja alla dom 3 jag skrev är helt klart värda att kika närmare på. :D vänta några dagar så rekylerar kursen nog ner en del för att förhoppningsvis explodera en gång till när nästa svar kommer. :mrgreen:
JimmyA

Re: sälja & köpa aktier

Post by JimmyA »

nu har transeuro gått upp 103% på några dagar. riktigt fint :D
Post Reply