du vet att turbon får plats där nere uttan att kapa något i karossen va. hoppas de blir minst 1000 whp då ska ja nog med bytta kammar och en billet här me..vågat att kapa i en så fin bil
s2_i_e30 wrote:du vet att turbon får plats där nere uttan att kapa något i karossen va. hoppas de blir minst 1000 whp då ska ja nog med bytta kammar och en billet här me..vågat att kapa i en så fin bil
Jag vet att den får plats där nere Men det är snyggare att se monstret lite mer och slippa oljepump till returen och sån skit.
En annan ville också ha toppmonterat men med tanke på att jag vill åka bes på gata så är inte turbon det första länsman ser om någon halvt okunnig skulle kolla under huven .
Är du hundra på att det inte går att köra fritt fall på oljeretur med ditt gamla grenrör om man leder in det längst ner i tråget?
Som sagt, galet!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
En annan ville också ha toppmonterat men med tanke på att jag vill åka bes på gata så är inte turbon det första länsman ser om någon halvt okunnig skulle kolla under huven .
Är du hundra på att det inte går att köra fritt fall på oljeretur med ditt gamla grenrör om man leder in det längst ner i tråget?