Den som var ännu roligare är ju personen som bytte till sig fanskapet..
Njaaa Han som bytte var stoffes flickväns brossa... bytte rakt av mot en orginal 940 turbo i sunk skick. Och byta en fungerande s60 som är ombyggd inuti o påbörjad breddning mot en 940 ser jag som en ur kass affär SÅ grattis till Linus som nu har s60
Ah .. Fick för mig att han faktiskt bytte till sig en bil
Den som var ännu roligare är ju personen som bytte till sig fanskapet..
Njaaa Han som bytte var stoffes flickväns brossa... bytte rakt av mot en orginal 940 turbo i sunk skick. Och byta en fungerande s60 som är ombyggd inuti o påbörjad breddning mot en 940 ser jag som en ur kass affär SÅ grattis till Linus som nu har s60
Ah .. Fick för mig att han faktiskt bytte till sig en bil
ja kan förstå att han bara ville bli fr bilen även fast det var en väldigt dålig affär för hans del. kommer väl en tid när man bara vill spy på grejerna och man bara vill skänka bort grejerna för man mår bara dåligt av att se dom
omöjligt att det kunnat vara bullen. så grym ekonomi som bullen har skulle han aldrig hamna i lyxfällan.
Bullen:
två årslöner på kontot.
alla bilar kontant betalda
handlar aldrig på kredit
knegat ihop ett mansion för gud vet hur mycket på ett par år
Så kungligt beteende kan inte bara en grefve ha. Inget för lyxfällan hehe
HenrikF wrote:omöjligt att det kunnat vara bullen. så grym ekonomi som bullen har skulle han aldrig hamna i lyxfällan. Bullen: två årslöner på kontot. alla bilar kontant betalda handlar aldrig på kredit knegat ihop ett mansion för gud vet hur mycket på ett par år
Så kungligt beteende kan inte bara en grefve ha. Inget för lyxfällan hehe