BMWCCN's första asfalt-evenemang för året, och ni är välkomna
Om man kör BMW eller ej, spelar ingen roll!
Da blir det banekjøring på Karlskoga motorpark (Gelleråsen) søndag 1.mai fra kl 09.00 til kl 18.00.
Dette er et treff som normalt gir mye kjøretid, så det er perfekt for de som vil teste redskapen.
Det vil være mulig å spise lunsj og middag på Pit Stop Cafè som har super utsikt over banen.
Oppmøte
Innsjekk kl 08.30
Førermøte kl 09.00.
Kjøring avsluttes kl 18.00.
Priser
Medlemmer Bmw Car Club Norway NOK 800,-
Priser for de som ikke er medlem NOK 1.000,- SEK 1.100,-
Pris familiekjøring for alle NOK 200,- SEK 200,-
Regler frikjøring
Regler for banekjøring er førermøte, betalt baneavgift, gyldig førerkort, gateregistrert bil, dot eller e merkede dekk og bruk av hjelm.
Teknisk må batteri sitte fast, bremser og bremseklosser være i orden og bremsevæske bør være ny. Lys og bremselys må fungere.
Husk hjelm også for passasjerer.
Familiekjøring
Unntak ved familiekjøring er hjelm, teknisk kontroll, forbikjøring ikke tillatt og de generelle trafikkreglene gjelder .
Overnatting:
Hotell Alfred Nobel har en gunstig beliggenhet i nærheten av alle tilbudene i Karlskoga. Bo i komfortable enkelt- eller dobbeltrom med trådløs internettilgang.
Husk å avgi rabattkode v8. Ved reservasjon av rom ring (0046)5863 6440
Adkomst
Kart Koordinater: WGS84 • Lat/Long: N 59º 22' 58.27" E 14º 30' 35.21" • RT90: X=6585405, Y=1426379
Oslo, Ørje, Karlstad, Karlskoga ca 32 mil.
Banen ligger ca 6 km Nor om Karlskoga følg vei 205. Følg skilter mot "Motorbana".
Karlskoga Motorstadion AB
Gälleråsen
691 91 Karlskoga
Detta är inte et drifting-träff! Men det skulle va skitkul at se några utav forumets värstingar
Vi kan ju slå vad om vem utav norsker eller svenskar som e dom bästa bilförerna ?
BMW Car Club Norway inbjuder till banåkning på Karskoga!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
BMW Car Club Norway inbjuder till banåkning på Karskoga!
318iS Turbo | Kompsänkt (svarvade kolvar) och arp toplocksbultar annars original motor, även originalt ommappad styrsystem 1.6bar på 95 oktan
Ska göra allt jag kan för att komma till detta. Är sjukt sugen på att testa Gelleråsen
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- ButterflyRacing
Bilen ska vara godkänd för at köras på väg men det e inte en sak vi kollar upp på banan.
Jag kommer nog at stå med teknisk kontroll och kommer kolla; bromsbelägg, bromsvätska, batteri (infästning) osv. Om de e et tag sen bromsvätskan vart bytad, byt innan! De kostar en hundring och femton minuter
Jag e lädsen för at min svensk inte e 100% men så e de
Jag kommer nog at stå med teknisk kontroll och kommer kolla; bromsbelägg, bromsvätska, batteri (infästning) osv. Om de e et tag sen bromsvätskan vart bytad, byt innan! De kostar en hundring och femton minuter
Jag e lädsen för at min svensk inte e 100% men så e de
318iS Turbo | Kompsänkt (svarvade kolvar) och arp toplocksbultar annars original motor, även originalt ommappad styrsystem 1.6bar på 95 oktan
Re: BMW Car Club Norway inbjuder till banåkning på Karskoga!
Fasen att ja inte hinner få klart tills dess! Ärvt inte så ofta vi turbo bmw får chansen att köra på Karlskoga banan! Hoppas ni kommer tillbaka!! Den banan ska vara väldigt rolig! Kommer dit å kollar iaf
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
Öjj! Har ju en m5 3,8 man kan köra med ju!!
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
Bra:) ta med alla dina kompissar också