odd wrote:Bmw*Alex wrote:paytax wrote:Bmw*Alex wrote:paytax wrote:Nej jag ser inget problem!Har aldrig blåst någon eller blivit blåst, lär ju inte vara några jätte summor heller så det är väl bara betala och se glad ut.Jag skickar alltid mot förskottsbetalning oavsett om jag säljer på blocket,tradera,ppf mfl
spelar ingen roll hur stor eller liten summan är när det inte är nån man litar på.
ja skickar också med förskottsbetalning ganska mkt ,men gubben vägrade göra det för att han tyckte att han hade fått hämta ut packet som blivit tillbaka skickade.
mvh
Men hur ska man kunna få hämta ut ett paket som är förskottsbetalat inkl frakt som avsändare?Om man erbjuder säljaren att betala allt i förskott så brukar det inte vara ngt problem.
efterkrav.. jaja
mvh
alltså som jag ser de så skulle jag aldrig betala hela summan i förskott. fins många som ser möjligheten att blåsa folk och sälja samma pryl till flera.
betala frakten ggr 2 och en handpening på kanske 10% så säljaren vet att du tänker hämta ut saken mot postförskott.
du kan fortfarande bli blåst men på en mindre summa.
en till förstående skäl ja jag hade väl vart tvungen å göra de om inte annat .
men nu kommer martin ställa upp å syna grejerna å köpa dem om dom inte är nergångna och skicka till mej! vilket uppskattas sjukt mkt !
mvh