Tjena!
Vad mer en den svart/gula ska styra startmotorn i min e30 med s50b30. Håller på att koppla elen till e30in med en s50b30 i. Allt lirar förutom d starten får fan tuppjuck. Klickar i relät men vägrar att ge vidare. Har kollat olika relän.
// Mvh Freddan
El i e30 med s50b30.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Strandholm
Tja!
Jag har ju en komplett motorpiska med relän och diverse boxar, så jag har kopplat in det som ska kopplas. Men sen är det ju snabbkontakten som jag har kopplat in efter ett schema jag har hittat på nätet som tydligen ska funka. Men det klickar bara i start relät och soppa pumpen drar inte över tändningen som det väl ska göra?
Det är ju garanterat något lätt att fixa men jag behöver den sista knuffen för att fatta vad det kan vara = ). Det står stilla just nu hehe.
Jag har ju en komplett motorpiska med relän och diverse boxar, så jag har kopplat in det som ska kopplas. Men sen är det ju snabbkontakten som jag har kopplat in efter ett schema jag har hittat på nätet som tydligen ska funka. Men det klickar bara i start relät och soppa pumpen drar inte över tändningen som det väl ska göra?
Det är ju garanterat något lätt att fixa men jag behöver den sista knuffen för att fatta vad det kan vara = ). Det står stilla just nu hehe.
- Strandholm
jora, jag har också en komplett härva med relän och boxar.
Du har alltså dragit en separat ström kabel direkt till reläerna?
låter inte som det nämligen.
Har du kopplat in alla kablar i snabbkontakten? annars vilka har du över?
vilket diagram använde du dig av?
Du har alltså dragit en separat ström kabel direkt till reläerna?
låter inte som det nämligen.
Har du kopplat in alla kablar i snabbkontakten? annars vilka har du över?
vilket diagram använde du dig av?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.