Nu höjs bensinpriset igen

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Hansa

Post by Hansa »

Jag överreagerar ganska myket i det jag skriver! Jag är ungefär lika seriös som du är när du skriver om vikingaskepp och vikingar! :)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hool

Post by Hool »

immy wrote:Vänjer man sig vid torsdagar och bakfylla med?

Jadå.. Fast bakfyllan kräver mycket jobb för att lära sig uppskatta :lol:
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
immy

Post by immy »

Hansa wrote:Jag överreagerar ganska myket i det jag skriver! Jag är ungefär lika seriös som du är när du skriver om vikingaskepp och vikingar! :)

hehe då de är öppet mål att jävlas lite så tar man ju chansen :lol:
Thörn

Post by Thörn »

Hansa wrote:Som sagt! fortsätt sitta på ett forum och gnälla över höga bensinpriser, det blir säkert lägre ;) .

Skulle vi svenskar ha lite stake i oss så skulle vi nog kunna få ner både elpriser och bensinpriser! Men detta funkar säkert genom att skriva på protestlistor och sitta och beklaga sig på div forums! ;)

UT OCH GÖR LIVET SURT FÖR DOM!

Blockera vägarna, kasta skit på deras hus, matstrejka, är vi 150-200pers känns det bättre att göra allt detta än om man är själv! :lol:

Ut och kör med gödselspridare utanför Rosenbad :)
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Carlsson

Post by Carlsson »

Thörn wrote:
Hansa wrote:Som sagt! fortsätt sitta på ett forum och gnälla över höga bensinpriser, det blir säkert lägre ;) .

Skulle vi svenskar ha lite stake i oss så skulle vi nog kunna få ner både elpriser och bensinpriser! Men detta funkar säkert genom att skriva på protestlistor och sitta och beklaga sig på div forums! ;)

UT OCH GÖR LIVET SURT FÖR DOM!

Blockera vägarna, kasta skit på deras hus, matstrejka, är vi 150-200pers känns det bättre att göra allt detta än om man är själv! :lol:

Ut och kör med gödselspridare utanför Rosenbad :)

Finns det något näste i gbg som är värt att gå loss på???
Daniel Carlsson 070 46 174 24

Tur att jag inte kör lika illa som jag stavar :P
335IM

M535

BMW 242
Post Reply