köpte ett chipp av mig. som jag skickade den 24/2 han påstar att han inte har fått det ännu. fast jag personligen lämnade in det på posten, skickade i ett grönt vadderat brev.
kanske tar tillfället i akt? vem vet
. posten har inte skickat tillbaka det till mig, som dom kan göra om det är något som inte stämmer med adressen.
hur går man vidare nu?
du fick väl kolli id då du lämnade det på posten? ta det och kolla vars paketet är, om du inte fick det så går du till posten och säger när du lämnade in det vad du heter å vars det skulle..
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
köpte ett chipp av mig. som jag skickade den 24/2 han påstar att han inte har fått det ännu. fast jag personligen lämnade in det på posten, skickade i ett grönt vadderat brev.
. posten har inte skickat tillbaka det till mig, som dom kan göra om det är något som inte stämmer med adressen.
hur går man vidare nu?
du fick väl kolli id då du lämnade det på posten? ta det och kolla vars paketet är, om du inte fick det så går du till posten och säger när du lämnade in det vad du heter å vars det skulle..
skickar man i ett vadderat kuvert får man inget Kolli ID,så länge det inte skickas som REK.
Hoppas inte personen i fråga tar tillfället i akt bara för du inte har Kolli ID nu.. Grymt dålig stil isåfall.
hur går man vidare nu?
skickar man i ett vadderat kuvert får man inget Kolli ID,så länge det inte skickas som REK.
Hoppas inte personen i fråga tar tillfället i akt bara för du inte har Kolli ID nu.. Grymt dålig stil isåfall.
Tror du verkligen ja skiter ner mitt ryckte här på PPF för fjuttiga 700kr?
Nej tack.
Vad säger att han har skickat paketet? Kan ju vara posten som strular??!!
Men det är lätt att snacka när du inte vet va du pratar om.
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
hur går man vidare nu?
Tror du verkligen ja skiter ner mitt ryckte här på PPF för fjuttiga 700kr? Nej tack.
Vad säger att han har skickat paketet? Kan ju vara posten som strular??!!
Men det är lätt att snacka när du inte vet va du pratar om.
menade inget illa om dig! snarare att jag vet hur kassa posten är på att få fram sina paket!
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
Awpelqvist wrote: Säljare: Franzén 5/5 Köpare: Jag Produkt: Bussningar fram och bakvagn!
skickade paketet jag fördeöver pengar hade paketet dagen efter! smidig affär!
Ja det gick smidigt.
Meneehh...
Antar att denna tråden handlar om affärer vi gör här på PPF.
Jag vill återigen poängtera att jag INTE använder mig av PPF:s forum för att sälja någonting annat än prylar som har med min privata bilhobby att göra.
Eftersom Specialsvarv.se och PPF tillhandahåller några liknande prylar i sortimentet så väljer vi att INTE trampa varandra på tårna.
Allt blir så mycket trevligare då.