r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- vectramicke
börjat snegla lite på hur jag ska lägga upp soppasystem, tank för icvattenkylare, daviscraigpumpen mm...
Tänkte även försöka lista ut varför man fick slå lite på elpumpen för att den skulle hoppa igång ibland..
fiiiiiiiiiiiiinsnurran... 80mm
som ny, men jag tror jag ska skaffa dump iår endå
väntade på att några polare skulle sluta jobbet och råkade ta ur löken i bara förbifarten, ska ju endå fixas lite smått i motorutrymmet och jag lär byta drevet på veven som kör oljepumpen, det vart lite skadat i ett oljepumpshaveri i sommras.
promotion
var iväg och hämtade min nya kärlek,
dammlager deluxe, bilen luktade hästbunker och såg ut som ett jävla helvete när jag hämtade den, men nu är den rätt fresh, lite fler smågrejer som ska fixas inom det närmsta...
2st 330is.. En som är snabb, men endå kommer bli dragen av den andre
man åker mycket fint i dom där pajjerna, mycket trevligt bruksbilsregister i 330också.. synd att man inte grejade en med automat bara..
ovanligt att jag har obalans i hjulen i mina beemers.....
något modifierad arbetsorder ifrån jobbet....
service och lite felkodskontroll, fick dock hjälp med serviceindikatorn av herr pizza. tackar!
Ibland öppnas den där jävla bakrutan under färd eller när den bara står stilla... Något servicemeddelande i autodata sa att det kunde vara fukt vid nummerskyltsbelysningen... ingen skillnad så jag drog ur kontakten till bakruteöppningen men då lyser det på panelen att luckan är öppen... Tips någon bmw mek?
tillbaks till kapning av raceing bilen, lite småmodifieringar och borttagning av gamla fästen jag inte kommer använda... Ingen vits att hålborra dörrar förens all annan överflödig plåt är väck...
Tänkte även försöka lista ut varför man fick slå lite på elpumpen för att den skulle hoppa igång ibland..
fiiiiiiiiiiiiinsnurran... 80mm
som ny, men jag tror jag ska skaffa dump iår endå
väntade på att några polare skulle sluta jobbet och råkade ta ur löken i bara förbifarten, ska ju endå fixas lite smått i motorutrymmet och jag lär byta drevet på veven som kör oljepumpen, det vart lite skadat i ett oljepumpshaveri i sommras.
promotion
var iväg och hämtade min nya kärlek,
dammlager deluxe, bilen luktade hästbunker och såg ut som ett jävla helvete när jag hämtade den, men nu är den rätt fresh, lite fler smågrejer som ska fixas inom det närmsta...
2st 330is.. En som är snabb, men endå kommer bli dragen av den andre
man åker mycket fint i dom där pajjerna, mycket trevligt bruksbilsregister i 330också.. synd att man inte grejade en med automat bara..
ovanligt att jag har obalans i hjulen i mina beemers.....
något modifierad arbetsorder ifrån jobbet....
service och lite felkodskontroll, fick dock hjälp med serviceindikatorn av herr pizza. tackar!
Ibland öppnas den där jävla bakrutan under färd eller när den bara står stilla... Något servicemeddelande i autodata sa att det kunde vara fukt vid nummerskyltsbelysningen... ingen skillnad så jag drog ur kontakten till bakruteöppningen men då lyser det på panelen att luckan är öppen... Tips någon bmw mek?
tillbaks till kapning av raceing bilen, lite småmodifieringar och borttagning av gamla fästen jag inte kommer använda... Ingen vits att hålborra dörrar förens all annan överflödig plåt är väck...
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
En idé kan ju vara att byggla kontakten =)
mvh
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Ha ha fin arbetsorder
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
- m_ellisson
Fin arbetsorder Kan vara fel i microbrytaren i låset? Kanske hjälper att byta lås.
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
Gick det till sig efter hårdkörning? Det är samma metod jag brukar själv allt som oftast.
Ska beställa lite AVO snart så kika längd du behöver på benen bak så ska jag kika lite priser osv.
Ska beställa lite AVO snart så kika längd du behöver på benen bak så ska jag kika lite priser osv.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Bäckis wrote:Gick det till sig efter hårdkörning? Det är samma metod jag brukar själv allt som oftast.
46-48cm c/c som man kan justera rebound och hårdhet separat
fint!
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp