bränsleslang som klarar e85
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Bmwandreas
- Moderator
Hur mycket får man betala för en lyx stålomspunnen slang? med teflon o grejer?
Jag blåste med lungkraft i en Kinaslang och det blev kaooz överallt med något vitt pulver! det skiten lär sitta i spridare och filter om man ej gör rent..
Jag blåste med lungkraft i en Kinaslang och det blev kaooz överallt med något vitt pulver! det skiten lär sitta i spridare och filter om man ej gör rent..
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
slang
De finns en firma här i skövde som säljer teflon slang men den är rätt dyr o hård att använda + ska man ha alla kopplingar också så drar de iväg en del.. Så ja var på swedol idag o köpte några meter tror de kommer funkar fin fint
Uurk de finns folk som köper från H2M alltså, varje gång jag nödhandlat slang och kopplingar där har man fått stå i 1 timme per koppling för att få i slangen. Värdelöst jävla billigt skit..
Kan starkt rekomendera Goodrigde, äckligt lättmonterat med AN kopplingar. Även Earls är lika bra, finn slang både är vanlig gummi, stålomspunnet och kevlar-förstärkt.
För den som är utseende fixerad finns också svart eloxerad stålomspunnen slang, men den är lite dyrare. Men SNYGGT blir det. Ser ut så här då med svarta kopplingar
Kan starkt rekomendera Goodrigde, äckligt lättmonterat med AN kopplingar. Även Earls är lika bra, finn slang både är vanlig gummi, stålomspunnet och kevlar-förstärkt.
För den som är utseende fixerad finns också svart eloxerad stålomspunnen slang, men den är lite dyrare. Men SNYGGT blir det. Ser ut så här då med svarta kopplingar
1045whp Supra builder
- Nisse Järnet
Vad är det som hänt? Drygt med kass servicePitbull wrote:Min bil har dock inte lirat tack vare detta. Så H2m kan köra upp sin slang i röven för dom vill inte hjälpa mig med detta. Så där handlar ja ALDRIG mer.Nisse Järnet wrote:Jasså, sitter en bit stålomspunnet från dom på min bil och det har då inte orsakat nåt problem än på två år och 1500 mil.Pitbull wrote:H2m säljer också.
Men deras klarar INTE E85.
Mvh
(om jag inte minns fel nu, men 99% säker att den var från h2m)
Kanske är lättast att fixa rostfria rör hela vägen
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Servicen på H2M är riktigt dålig, en kompis till mig köpte ett rattnav till en S4a som dom sa skulle passa rakt på vilket den inte gjorde då åkte han tillbaka dagen efter och skulle byta eller lämna igen den vilket han inte fick. Visade sig att navet va till en Golf så han lyckas sälja den samma vecka. Har en massa fler historier..Nisse Järnet wrote:Vad är det som hänt? Drygt med kass servicePitbull wrote:Min bil har dock inte lirat tack vare detta. Så H2m kan köra upp sin slang i röven för dom vill inte hjälpa mig med detta. Så där handlar ja ALDRIG mer.Nisse Järnet wrote:Jasså, sitter en bit stålomspunnet från dom på min bil och det har då inte orsakat nåt problem än på två år och 1500 mil.
(om jag inte minns fel nu, men 99% säker att den var från h2m)
Kanske är lättast att fixa rostfria rör hela vägen
1045whp Supra builder