Haha nej så illa är det inte, Men det är bra mycket roligare än en min passat att åkaMagnaten wrote:har lågkonjukturen slagit till
Tillbaka i träsket igen!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
säg till om du behöver en reservdels/besiktningsbil
jag har en 535 i samma färg. bessad till i sommar nån gång 5a som slutsiffra, powerflex i bakvagnen å halvnytt väghållningspaket.
haft den som vinter/pilsnerhink använder henne varje dag. går som en klocka men lite halvpundig utan tanklock å saknas lister å sånt. nån snöhög har väl bucklat till henne också
jag har en 535 i samma färg. bessad till i sommar nån gång 5a som slutsiffra, powerflex i bakvagnen å halvnytt väghållningspaket.
haft den som vinter/pilsnerhink använder henne varje dag. går som en klocka men lite halvpundig utan tanklock å saknas lister å sånt. nån snöhög har väl bucklat till henne också
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
cool, bra att vetaJimmyA wrote:säg till om du behöver en reservdels/besiktningsbil
Rulle: Har du börjat med hälsomat?
Bilen ser fin ut, hoppas det blir ett kul projekt!
Bilen ser fin ut, hoppas det blir ett kul projekt!
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290