Fredriksson84 wrote:Haha nästan så du skulle gett han en tur i bmw`n för å se hur han reagerar då
Haha ja eller hur nja ta med folk i beemern är i regel en ganska dålig idé.. Det lär vara någon som taggat med en i bilar förut genom tiderna och hängt med i utveckligen till vad det blivit, min polare robin tex, han tar upp videokamerean och börjar firma när vi jagar och åker skjortan av hojjar på omkörningshäng
Medans andra kålar brallorna när man kritar ur 1an 2an 3an på en industriraka för att spela asplöv i 30 minuter efteråt
Dawe_A wrote:jag har en fråga:
Är det verkligen jättestor skillnad på bmwn och evon på gatan med gatdäck?
jag menar evon bettar ju hela tiden medans bmwn spinner bort den mesta effekten.
stort ämne som glids in på här
svårt att säga, både min kombi i sista versionen och denna halfbackare lämnade 1ans växel på gata förbannat hårt! Sen började kombin rita rätt ordentligt på 2an.. Medans min halfbackade börjar rita ordentligt på 3an först (på grundladd givetvis) men grundladd säger inte så mycket, åkte 9.16 på grundladd på actionmeet (dvs 717whp)..
Mot en supervass evo (som åker 9or på strippen) tror jag att jag klämmer ifrån på 1an såpass ok att man precis kan hålla det i mål på 201m men att man därefter blir ifrånkörd? Krävs klister för att jag ska prestara på 3an och uppåt änsålänge (trots grundtryck)..
Sen 4länk att justera hit och dit vettifan det går när jag ser nån få till min bil så den greppar 3an på gata och endå är ok i starten.. Ska labba lite med att suga ner häcken i backen genom diffusorer och piss...
4 länk på de snabba gatbilarna i stockholm är kombinerat med motor bakom framvagnsbalken, och typ 15" breda mackor ihop med någon slirig och mjuk drivning... Spionerade lite i somras på de snabba