E30 fälgar
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
E30 fälgar
letar e30 fälgar men hittar inget jag tycker om
ville ha högbergs men dom var ju sålda när jag ringde
söker 15-16-17-18"
och 8-9-10 breda gärna med mycket kant och låg et
får gärna vara däck på
ville ha högbergs men dom var ju sålda när jag ringde
söker 15-16-17-18"
och 8-9-10 breda gärna med mycket kant och låg et
får gärna vara däck på
pm om det är nått
Ja dom är inte så tokiga, dom kommer dock bli liggande i flera år innan jag har tid att skruva Bmw igen.
Tycker det är lite synd på så fina hjul, dom är dock inte gratis men jag kan tänka mig släppa dom för 7500kr.
Bara Hankook däcken fram kostade mig 4000kr (225/35/18 )
Bak sitter det 235/40/18 och fälgarna är 8,5 tum breda runt om,ET35 tror jag det var.
Det du behöver till 5-bultskonvertering kan jag endast fixa till framvagnen. Men då blir det riktiga hylsor med specialmuttrar så att du kan köra med e36 nav fram.
Bak skulle det säkert gå att bygga om ett par vanliga e30 nav men helst vill jag slippa krånga med det.
Tycker det är lite synd på så fina hjul, dom är dock inte gratis men jag kan tänka mig släppa dom för 7500kr.
Bara Hankook däcken fram kostade mig 4000kr (225/35/18 )
Bak sitter det 235/40/18 och fälgarna är 8,5 tum breda runt om,ET35 tror jag det var.
Det du behöver till 5-bultskonvertering kan jag endast fixa till framvagnen. Men då blir det riktiga hylsor med specialmuttrar så att du kan köra med e36 nav fram.
Bak skulle det säkert gå att bygga om ett par vanliga e30 nav men helst vill jag slippa krånga med det.