Bilder: E38 750 som rullar på 22'or
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Christian.N
Tänk så underbart det är med oss människor, att vi faktiskt är olika och tycker om olika saker. Hur tråkigt hade det annars blivit?
Och eftersom att alla vet att alla tycker olika, kan vi inte sluta tjata hela jävla tiden om att vissa grejer är fula, konstiga etc... Blir bara ett jävla ältande hela tiden och det är fruktansvärt tröttsamt att läsa i var och varannan tråd...
Jag har skrivit att jag tycker bilen i fråga är riktitigt fet och några har skrivit att dom inte tycker det. Räcker det inte där? Får känslan att ni försöker övertyga och få andra att tycka som ni tycker..
Ge upp för fan, är bara tråkigt och behöva läsa era jobbiga och totalt onödiga inlägg....
Och eftersom att alla vet att alla tycker olika, kan vi inte sluta tjata hela jävla tiden om att vissa grejer är fula, konstiga etc... Blir bara ett jävla ältande hela tiden och det är fruktansvärt tröttsamt att läsa i var och varannan tråd...
Jag har skrivit att jag tycker bilen i fråga är riktitigt fet och några har skrivit att dom inte tycker det. Räcker det inte där? Får känslan att ni försöker övertyga och få andra att tycka som ni tycker..
Ge upp för fan, är bara tråkigt och behöva läsa era jobbiga och totalt onödiga inlägg....
Enköping, 073-3104393
han kände kanske att han inte kunde stå vid sitt ord å ville va kvar längre så han raderade sin biltråd för att minska inläggenPitbull wrote:Grefven wrote:Viper89 wrote: Men är du skön eller? Kan du bara lägga ner din jävla attityd nångång?
Du tillför alltid nånting negativt som skapar irritation på detta forum. Blir så jävla förbannad.. alla har vi samma intresse och försöker skapa god stämning men sen kommer du in i varenda trådjävel och klankar ner på saker och ifrågasätter folks smaker.
Lös dina problem med dig själv innan du fortsätter skriva så kanske vi får se en gladare Bulle här!
om 94 inlägg så drar jag. lämnar ppf vid 9000 (va dock en liten klausul jag hade ang avsluta annonser så visst övertramp kan ske)
men jag tycker att bilderna är alldeles för mörka, undrade om det var för att dölja nåt? exempel kornighet? eller oskärpa?
svaret kunde varit raka svar eller spekulationer kring det. men nädå. då blir det krig istället
PPF, de nya fjortisforumet!
Bullen, vet inte men dina inlägg stämmer inte. Du skulle dra vid 9000?! Men just nu så står du på 8016. Är det Pelko som varit i farten nu igen?
Tycker det blir tråkigt Bullen om du sticker här ifrån...
-
- halvordsson
Eftersom det numer blev en fälgkritikstråd så hoppar jag väl på tåget angående alpina fälgarna! Dock med vissa undantag på vissa bilar.
Annan känd fälg jag inte förstår alla betalar så mycket för är dom där Hartge fälgarna... Tycker fan MiM fälgarna är fetare och det säger ju en hel del, eller är det bara för att det är några classic stämplade fälgar?
Annan känd fälg jag inte förstår alla betalar så mycket för är dom där Hartge fälgarna... Tycker fan MiM fälgarna är fetare och det säger ju en hel del, eller är det bara för att det är några classic stämplade fälgar?
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
- ^MeTaNoLiC^
svårt att avgöra om 22" är för stort på E38 då bilderna som sagt var av skitkass kvalitet..
tre saker är iaf säkra, 20" sitter som en smäck på E38, alltså så det borde se ut från fabrik.
den andra saken är att Alpinafälgar är fula och den tredje saken är att E38'an är den fetaste BMW'n som har gjorts, med E34'an på god andraplats..
Nästa seriösa bruksbil blir en E38 750, det är en sak som är säker.. om några år har man råd med en oxå då dom börjar falla i pris rätt ordentligt nu..
tre saker är iaf säkra, 20" sitter som en smäck på E38, alltså så det borde se ut från fabrik.
den andra saken är att Alpinafälgar är fula och den tredje saken är att E38'an är den fetaste BMW'n som har gjorts, med E34'an på god andraplats..
Nästa seriösa bruksbil blir en E38 750, det är en sak som är säker.. om några år har man råd med en oxå då dom börjar falla i pris rätt ordentligt nu..
Varför snikig M5 när det finns 540?