jag kommer!pelko wrote:Haha, helt riktigt. Ska nämligen starta Pelkos feta rullar och sallad och kebab och ibland pizza AB!
Bilder på era hem.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Hur gör man själva inkopplingen mot lägenhetens el? Hade varit fränt som sagt, bilel kan jag i sömnen men att koppla in här hemma har jag nada koll på. Antar att det inte är svårt och jag har polare som är elektriker...
Var är spottarna köpta?
Var är spottarna köpta?
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Det finns ju spottar som går på 230 och spottar med transformator. vi körde spottar med transformator..och inkopplingen var pissenkel..pelko wrote:Hur gör man själva inkopplingen mot lägenhetens el? Hade varit fränt som sagt, bilel kan jag i sömnen men att koppla in här hemma har jag nada koll på. Antar att det inte är svårt och jag har polare som är elektriker...
Var är spottarna köpta?
Jag hade ett vred i väggen som gick till en taklampa...tog bort lampan och skarvade vidare kablar mot 2 st elluttag där ja sedan kopplade in vardera transformator och voila allt var klart =)
Bauhaus...För dem på golvet så rekomenderar jag spottar som inte lyser speciellt bra utan bara ger som en stråle....mkt snyggare!
såhär ser det ut på kvällen:
Lost but NOT forgotten!!
Bmw 325 Turbo 1988
365whp 500wnm @ 1.55bar..
Volvo S40 2.0T -00 MTE @ 300Hp
Bmw 325 Turbo 1988
Köpte huset för ca ett o ett halft år sen. började med o bygga kök.
tog fram balkar i tak o la galvad plåt i mellan, huset är från 1800
kallt så var en hel del jobb innan väggar blev raka.. bytte fönster me.
Är lite små grejer kvar som list o fläkt o någon täck skiva men nu börja de likna något.. Bänkskivan är i betång med kanten ner i plåt som bara är klarlackad i matt..
Är lite små grejer kvar som list o fläkt o någon täck skiva men nu börja de likna något.. Bänkskivan är i betång med kanten ner i plåt som bara är klarlackad i matt..
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...
- Strandholm
this is where the magic happens:
Last edited by Strandholm on 02 Jan 2011, 13:43, edited 1 time in total.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
-
du har ju glömt golvsocklarna annars skitsnyggt!!e30 344i wrote:Köpte huset för ca ett o ett halft år sen. började med o bygga kök.
Lost but NOT forgotten!!
Bmw 325 Turbo 1988
Bmw 325 Turbo 1988
krokodilen wrote:Schyssta lyor, men jag tycker allt att ni har små kök, jobbigt att steka 200g hamburgare och tvingas att backa ut i hallen för att vända den. Då är det bra med yta!!
/Christer
vet du vad som inte är bra med öppen planlösning i just köket.
matosen flyger runt och hamnar på möbler och sånt som man inte vill ha massa klet på
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Har iaf inte jag varit med om lär du ha dåligt flås i fläket isf.Bmw*Alex wrote:krokodilen wrote:Schyssta lyor, men jag tycker allt att ni har små kök, jobbigt att steka 200g hamburgare och tvingas att backa ut i hallen för att vända den. Då är det bra med yta!!
/Christer
matosen flyger runt och hamnar på möbler och sånt som man inte vill ha massa klet på
du ska ha en redigt bra takfläkt med en stor "plåt" som täcker över spisenpaytax wrote:Har iaf inte jag varit med om lär du ha dåligt flås i fläket isf.Bmw*Alex wrote:krokodilen wrote:Schyssta lyor, men jag tycker allt att ni har små kök, jobbigt att steka 200g hamburgare och tvingas att backa ut i hallen för att vända den. Då är det bra med yta!!
[ig]http://i55.tinypic.com/727xc6.jpg[/img]
/Christer
för dom flesta spisfläcktar är ju i plåt nu för tiden.
och jag menar inte givetvis att man märker det efter första veckan.det dröjer ju givetvis månader/år efter man märker det.har en släkting som har öppen planlösning och en vit soffa inärheten det har blivit gul fläckig på grund av matoset så den kastades.
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
0761485272
liind90@hotmail.com