Det perfekta hemmet...
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- P.Herrdahl
Det i särklass dummaste jag hört på länge. Gå in i 100 BRF längor så märker du att 80 inte har en tillstymmelse till HK anpassning och än mindre villor har det, kanske 1 på 100.Christoffer Högås wrote:De var ett fult hus! han måste vara singel som bor där!
Sen får man inte bygga toa m.m hur man vill å litet. måste vara HK anpassat!
Fan hur långt ut i spenaten ligger Näsum eg?
1 mille te villa i Umeå stad och mäklaren bara garvar åt dig..
Du får söka dig rätt långt ut i skogen för vettiga priser...
1 mille te villa i Umeå stad och mäklaren bara garvar åt dig..
Du får söka dig rätt långt ut i skogen för vettiga priser...
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Lindgrennkpg
Helt rätt
Ja gav 750 för min kåk..
Var ett par stockholmsgrabbar här " inte en möjlighet att de här hade kostat under 3mille i Stockholm"..
Sen sa ja va jag gav då börja dom fundera om det är värt att bo där.. Ja själv som är van att bo såhär skulle aldrig klara mig i Stockholm va fan köer på några timmar varje dag ja får adhd om bonden ligger framför med traktorn och kör snö så man får åka sakta i 5min:)
påtal om stora garage så blir mitt nya garage ca dubbelt så stort som kåken men det göms snett bakom kåken så syns inte så mkt
Ja gav 750 för min kåk..
Var ett par stockholmsgrabbar här " inte en möjlighet att de här hade kostat under 3mille i Stockholm"..
Sen sa ja va jag gav då börja dom fundera om det är värt att bo där.. Ja själv som är van att bo såhär skulle aldrig klara mig i Stockholm va fan köer på några timmar varje dag ja får adhd om bonden ligger framför med traktorn och kör snö så man får åka sakta i 5min:)
påtal om stora garage så blir mitt nya garage ca dubbelt så stort som kåken men det göms snett bakom kåken så syns inte så mkt
Johan Lindgren - 0763937586
1:- kostade billgaste insatserna i bromölla när jag var 18år. Oavsett om det va en etta, tvåa eller trea.
Minns en som sålde för 1000:- och va nöjd.
Fanns hyres ettor för 1200:- på gångavstånd från centrum med maxi mfl matkedjor, tåg, busscentral mm.
Ingen aning hur det ser ut idag. Antagligen dyrare.
I karlshamn var det billigt med 1:or oxå. Sen byggdes högskolan...
Minns en som sålde för 1000:- och va nöjd.
Fanns hyres ettor för 1200:- på gångavstånd från centrum med maxi mfl matkedjor, tåg, busscentral mm.
Ingen aning hur det ser ut idag. Antagligen dyrare.
I karlshamn var det billigt med 1:or oxå. Sen byggdes högskolan...
Bostads området som vi bodde i innan där kunde man också köpa några hus för 1kr. Kravet var förstås "flytta in direkt", Tror vi gav en 30lök? när området var något år gammalt. Drygt 12-14år senare fick vi 360k eller liknanade. Idag är de uppe på runt 400k.
Kristian Svendsen
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
-
Så är det! För vi ska bygga hus å då är det dom regler som gäller!Wiic wrote:HK anpassat gäller i alla nybyggda hus. En rörelsehindrad person ska klara av att bo på nedervåningen. Hiss eller ramp måste inskaffas om ex köket finns på övervåningen.
För övrigt, coolt hus...
kompis vill bygga garage å hus åvanpå det.. men det fick han ej, pga hk anpassat!