Pyrros E34 M50 2.8l Turbo säljer allt.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Ha ha, ja, gör så. 32 kg är mjukare än standard icke vanos fjädrar kan jag upplysa om...
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Pyrro wrote:Det roligaste är att handla grejor ju.
Ser det väll ungefär som samma sak som du ser på HD-kolvbultar.
Men vattenpumpen tänker jag byta bara för att ha en fin. Och oljepumpen är sliten, får se om det går att fixa.
hehe riktigt samma är det ju inte Man behöver ju inte dela hela motorn om man skulle ångra sig och vill köra fullt ladd samtidigt som man är nojig för att originalen inte skall hålla. . NU vet jag inte exakt vilken turbo du kör med, men har man en turbo som pallar en 850+ whp så tycker jag iallafall att man bör anpassa resten av motorn efter det? OCh HD bultar är ju inte jättedyrt, inte om man ser det i det stora hela.
Jag byter mina pumpar om det visar sig att de presterar dåligt, har jag bra oljetryck så funkar den ju bra.. (skall rengöra silen).
Vattenpumpen likaså, man märker det nog rätt snabbt.
(största anledningen är nog att bara vattenpumpen kostar typ 3-4k till s50 )
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Pyrro wrote:MAX 600 kommer mitt tröskverk att lämna.
Men jag har bara gjort en snabb koll på oljepumpen, vattenpumpen blir en ny i vilket fall.
Min fundering är hur viktigt det är med racekedjor.
Fast med tanke på priset på dem så är det ju inte omöjligt att det bara är att handla.
ja då är det ju ingen fara, finns ju folk som åker mycket mer effekt men jag vill minnas att någon utav dom fått ovala kolvbultar efter en säsong.
Racekedjor kostar väl bara runt "700-1000kr" ? Detta har jag inte kollat upp utan bara hört.
Finns inga racekedjor till s50 tydligen, undra vad original kan kosta
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
okej! Kollade nyss real OEM ( och då är ofta priserna billigare än där)
Då kostade kamkedjan till s50 bara 1000 spänn och oljepumps kedjan 400..
kan detta ens vara möjligt
handla ett flak öl och kedjorna, så kan du montera kedjorna och samtidigt vara full!
Då kostade kamkedjan till s50 bara 1000 spänn och oljepumps kedjan 400..
kan detta ens vara möjligt
handla ett flak öl och kedjorna, så kan du montera kedjorna och samtidigt vara full!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Långsamt var namnet.
Håller på lite med fjäderbenen fram.
Men i all hast så kapade jag bort fästet till krängaren utan att mäta upp och markera, men borde ju gå att ta måttet ifrån andra sidan?
Dagens rubrik i lokaltidningen, haha!
http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.26429 ... d-av-selen
Håller på lite med fjäderbenen fram.
Men i all hast så kapade jag bort fästet till krängaren utan att mäta upp och markera, men borde ju gå att ta måttet ifrån andra sidan?
Dagens rubrik i lokaltidningen, haha!
http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.26429 ... d-av-selen
UR-S4