Bilder: E38 750 som rullar på 22'or
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bilder: E38 750 som rullar på 22'or
Mer gangster än såhär blir inte en E38 750 utan plogen från Alpina i mina ögon!
Har fler bilder på lager, men håll tillgodo med dessa så länge.
Har fler bilder på lager, men håll tillgodo med dessa så länge.
- Christian.N
- vectramicke
- mattise30tk
är de bara jag som blir irriterad på såna här inlägg?Grefven wrote:effekten på bilderna gör att man inte ser så tydligt tycker jag. men det kanske är för att dölja nåt?
hade räckt med "effekten på bilderna gör att man inte ser så tydligt tycker jag" att sedan genom en fråga försöka påpeka att bilen säkert e skitful är taskigt. tycker jag iaf.
självklart ska man få säga sin mening och tycker man att något e fult så skriv de då. inget fel med kritik. MEN beskriv även vad man tycker e fult eller liknande.
nu hackar jag inte bara på dej bullen utan de e många fler än du som lämnar sådana kommentarer, och de vore ju trist om dethär fina forumet ska få lika tråkig stämning som Tex garaget eller autopower.
återigen, lämna gärna kritik, men gör de på ett sätt så att den berörda personen kan ta kritiken till sej och göra ngt åt saken.
hoppas ni förstår vad jag menar.
E30 M50 Turbo
070-554 85 15
070-554 85 15
jag menade inte att dölja något med bilen, det är ju ingen annons. jag menade att dölja brister i bilden såklart.
för annars har ju viper alltid fina effekter på bilderna. men detta va för mörkt. jag satt och vippade skärmen på laptopen och trodde att jag hade fel beaktningsvinkel på skärmen. men det blev ingen skillnad.
i en större upplösning så hade de kanske blivit mer rätt?
för annars har ju viper alltid fina effekter på bilderna. men detta va för mörkt. jag satt och vippade skärmen på laptopen och trodde att jag hade fel beaktningsvinkel på skärmen. men det blev ingen skillnad.
i en större upplösning så hade de kanske blivit mer rätt?
- Christian.N
Alltid varit sugen på en sån bil alltså, antingen 740 eller 750
Så hoppas jag inte pajar tråden men vad kostar en sån i fint skick??
Kollade just på trygghansa och den där bilen på mig, 26 år gammal i Enköping skulle kosta 10 895 kr om året i helförsökring :O Låter löjligt lite tycker jag!!!
Sjukt fet bil alltså
Kollade just på trygghansa och den där bilen på mig, 26 år gammal i Enköping skulle kosta 10 895 kr om året i helförsökring :O Låter löjligt lite tycker jag!!!
Sjukt fet bil alltså
Enköping, 073-3104393
Jag kollade med på mig... 58 000kr/året Helförsäkring.. satans stockholm..Christian.N wrote:Alltid varit sugen på en sån bil alltså, antingen 740 eller 750
Sjukt fet bil alltså
076-115 58 55
-88 E30 325IK
-88 E30 325IK
+1odd wrote:är de bara jag som blir irriterad på såna här inlägg?Grefven wrote:effekten på bilderna gör att man inte ser så tydligt tycker jag. men det kanske är för att dölja nåt?
hade räckt med "effekten på bilderna gör att man inte ser så tydligt tycker jag" att sedan genom en fråga försöka påpeka att bilen säkert e skitful är taskigt. tycker jag iaf.
självklart ska man få säga sin mening och tycker man att något e fult så skriv de då. inget fel med kritik. MEN beskriv även vad man tycker e fult eller liknande.
nu hackar jag inte bara på dej bullen utan de e många fler än du som lämnar sådana kommentarer, och de vore ju trist om dethär fina forumet ska få lika tråkig stämning som Tex garaget eller autopower.
återigen, lämna gärna kritik, men gör de på ett sätt så att den berörda personen kan ta kritiken till sej och göra ngt åt saken.
hoppas ni förstår vad jag menar.