Autopower

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

danb

Post by danb »

hade en nissan innan å var mycket inne på 200sx där det fungerar toppen sen köpte ja en m5'a å tänke autopower borde ju vara motsatsen men nää..

så därför hänger jag med er nu :P hoppas ja e välkommen för bmw'n e nästan lika kul som *** !
M_power86

Post by M_power86 »

Det ändas vettiga på autopower är ju säljes & köpes och lite rolig info om vad och när bmw ändrade på olika saker beroende på årsmodell!
Hoppas ni förstod det sista jag skrev. :D

men en sak är säker ppf rules :twisted:
zxc

Post by zxc »

M_power86 wrote:Det ändas vettiga på autopower är ju säljes & köpes och lite rolig info om vad och när bmw ändrade på olika saker beroende på årsmodell!
Hoppas ni förstod det sista jag skrev. :D

men en sak är säker ppf rules :twisted:

Precis, jag använder sidan enbart för modellguiden.

Är det något jag vill ha svar på som inte finns nerskrivet vänder jag mig hit utan tankar om annat forum. Här finns det som behövs, glada hjälpsamma och kunniga personer plus att man får svaret snabbt!
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Jag håller med om att detta forum är bra.

Dock så blir jag annings arg över hur en moderator gör på det där sättet jag är själv moderator, o skulle jag skriva sådär. då skulle jag ligga väldigt väldigt pyrt till hos dom andra moderatorena.

Tycker det är dålig. stil av dom.
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
PLain_Jane

Post by PLain_Jane »

Svintoleffe wrote:Jag håller med om att detta forum är bra.

Dock så blir jag annings arg över hur en moderator gör på det där sättet jag är själv moderator, o skulle jag skriva sådär. då skulle jag ligga väldigt väldigt pyrt till hos dom andra moderatorena.

Tycker det är dålig. stil av dom.

Sluta grina om ditt Autopowerkonto nu. Vill du jättegärna ha ett nytt så lär dig mörka din ip och regga loss.
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Jag kan regga om mig ja, men jag vill gå till botten med detta så att andra slkipper sånt här skit som jag har haft
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
Overcharged

Post by Overcharged »

men tyvärr så brukar det bli så att när forum blir "för stora" så blir dem tråkiga.... :roll:
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Ja det verkar ju inte bättre, men nu ser man ju hur dom styr sakerna där.
Men jag har även hört med en kompis, o han ahde samam problem som mig så han sa att han var inte förvånad alls.
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
Post Reply