Behöver hjälp med seedning när vi släpper Team Mayhem filmen
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Behöver hjälp med seedning när vi släpper Team Mayhem filmen
Hallå!
Ikväll kommer rullen Sacré Bleu att vara klar, 43 minuter, kasst redigerad dålig musik och fula bilar filmen vara klar. Ja dåligt komprimerad också, lär vara på 2gig.
Behöver då hjälp, av någon/några som har hyffsade linor. Har två kompisar med 100/100 som ska hjälpa att seeda, men skulle haft några fler som kunde hjälpa till?
Hör gärna av er om ni har fin lina och kan tänkas låta burken vara på ett tag i veckan
Mvh
Ikväll kommer rullen Sacré Bleu att vara klar, 43 minuter, kasst redigerad dålig musik och fula bilar filmen vara klar. Ja dåligt komprimerad också, lär vara på 2gig.
Behöver då hjälp, av någon/några som har hyffsade linor. Har två kompisar med 100/100 som ska hjälpa att seeda, men skulle haft några fler som kunde hjälpa till?
Hör gärna av er om ni har fin lina och kan tänkas låta burken vara på ett tag i veckan
Mvh
- Christian.N
80/80 här. Jag kan ha den igång en stund, stänger ändå nästan aldrig av burken.
///BMW - Was sonst!
M3, M3-replika, 325i, 320iT
M3, M3-replika, 325i, 320iT
ja kan också seeda. har bara 10 ut dock. men bättre än inget?
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
- Gustafsson
- Admin
Perfekt, jag ska försöka dela ut länkarna i någon logisk ordning tills ett par st seeders har dom.
Frågan är bara hur lång tid det tar för mig att ladda upp filmen till någon utav mina två polare? Har ju bbb 24mbit up är det typ snigel fart typ.
Nåväl, kan ju bli så att det inte är filmtajm förns imorgon
Frågan är bara hur lång tid det tar för mig att ladda upp filmen till någon utav mina två polare? Har ju bbb 24mbit up är det typ snigel fart typ.
Nåväl, kan ju bli så att det inte är filmtajm förns imorgon