PiLlEvAn wrote:kan inte förstå att alla skryter upp supra maskinerna.
det är för att en orange bil med fräckt mönster på sidan körde som fan i en film för några år sen.
jag tycker att skylines RB26 är en häftig pryl i jämförelse med supran. om man nu ska ha något japs.
nää.. flera som bänkar mot närmare 4 siffriga effektpapper med 2jz, ORÖRD! Tex. audi200_3b här på forumet, bänkade sin med 912 whp vid 2.7 bar, helt standard motor.. Det kan man inte annat än lyfta på hatten åt!! Men de e klart, finns många grymma maskiner.. Och helt klart intressant och kul att pröva på nåt annorlunda också! men att 2jz e fina maskiner e de inget snack om saken om..
MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!
PiLlEvAn wrote:kan inte förstå att alla skryter upp supra maskinerna.
det är för att en orange bil med fräckt mönster på sidan körde som fan i en film för några år sen.
jag tycker att skylines RB26 är en häftig pryl i jämförelse med supran. om man nu ska ha något japs.
nää.. flera som bänkar mot närmare 4 siffriga effektpapper med 2jz, ORÖRD! Tex. audi200_3b här på forumet, bänkade sin med 912 whp vid 2.7 bar, helt standard motor.. Det kan man inte annat än lyfta på hatten åt!! Men de e klart, finns många grymma maskiner.. Och helt klart intressant och kul att pröva på nåt annorlunda också! men att 2jz e fina maskiner e de inget snack om saken om..
MVH. Mattias
jo men, hur många mil håller 912whp om man kör varje dag och är lite tung på foten? Jag hade inte kunnat sova gott om nätterna.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Grefven wrote:
MVH. Mattias
jo men, hur många mil håller 912whp om man kör varje dag och är lite tung på foten? Jag hade inte kunnat sova gott om nätterna.
Haha, nää de har du rätt i! Men om den håller för 912whp som vi har sett, så skulle man ta ner laddet och köra med kring 500-600hk, och riktigt bra mappad så skulle det ju nästan vara en evighets maskin! nämen garanterat hålla längre en mååånga andra maskiner me samma effekt! om vi snackar me orörda grejjer i alltså...
Nåjoo, nog med OT nu!
Han fåår välja riktigt exakt vad han vill! bliiir garanterat grymmt hur som hellst när konny är i farten!
MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!
Ær det någon som provat att turbo trimma Audis hel aluminium V8-or?
Man har ju hørt att BMW-s inte ær någon hitt men nu kan man ju hitta manuella S6-or ikring 2000 års modell før rimliga slantar.
En M104.941 hade vart häftigt om någon våldade skiten ur på riktigt nån gång!
Alltså 3.6L rak 6:a som sitter i några gamla AMG:or.. (W202 C36 AMG, W124 E36 AMG, W210 E36 AMG..)
Någon kanske känner igen Dennis som har en vit 190:a med denna motor + turbo.
Ärtan lär iaf veta som bänkade den.
451hk / 469nm på hjulen vid 1bar och på vanlig bensin.
Enda ingrepp på motorn var svarvade kolvar för att få ner komp.
En sådan i Konnys händer hade varit något att skåda!
Dessutom lite udda bygge, MB motor i en Supra.. men o andra sidan lät en 5cyl ådi spis inte fel heller.
Vad som än tittar ner så lär det bli fräckt hur som haver!