hyvä!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
han rår man knappast på
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
- Ondketchup
Hahahaha måste ja testa.....eller inte
http://www.garaget.org/?car=314073" onclick="window.open(this.href);return false;
Jag har en polare som är född 91 som lätt skulle ha en chans mot finsken !
Karln är sjukt på att supa! förfest för han är en 70is hb under en timme kanske,ta med sig 5-7 öl som han tar påväg ner till krogen.och karln är för snål för att köpa sprit/öl på krogen så har han ingen med sig som bjuder så har han med sig en plunta med absint sedan hem igen med eller utan ligg och börjar dricka ur dunk med eller utan groggvirke.så sedan när dunken tar slut så får man alltid ett samtal om man vet av någon som har en färdig dunk,eller om det finns nå smugel öl karln har supit varje helg nästan sen han va 15 år
hade även en klasskompis i 9an som sög i sig en halvliter sprit på 15 min och strax efteråt så satte han sig på lektion,han blev utkastad från lektionen för läraren trodde att han höll på att fjanta sig. sedan sloknade han till ute i koridoren och sedan vaknade han efter en halvtimme och han fick för sig att gå hem (han bodde 200m från skolan) men vi fick för oss att bära hem han för vi trodde att det var det bästa.vilket det var den där första gången. men sedan hände det en gångtill och då när han väl kom hem så slocknade han i sängen och spydde ner sig själv.hans mamma hittade han i sängen och trodde att han hade tagit en överdos och ringde ambulans.då var han helt utslagen och vaknade på sjukhuset några timmar efteråt.
inge roligt att det ska gå så långt, men vid en början tkr man att det är skoj när ens polare ranglar runt i koridorerna
mvh
Karln är sjukt på att supa! förfest för han är en 70is hb under en timme kanske,ta med sig 5-7 öl som han tar påväg ner till krogen.och karln är för snål för att köpa sprit/öl på krogen så har han ingen med sig som bjuder så har han med sig en plunta med absint sedan hem igen med eller utan ligg och börjar dricka ur dunk med eller utan groggvirke.så sedan när dunken tar slut så får man alltid ett samtal om man vet av någon som har en färdig dunk,eller om det finns nå smugel öl karln har supit varje helg nästan sen han va 15 år
hade även en klasskompis i 9an som sög i sig en halvliter sprit på 15 min och strax efteråt så satte han sig på lektion,han blev utkastad från lektionen för läraren trodde att han höll på att fjanta sig. sedan sloknade han till ute i koridoren och sedan vaknade han efter en halvtimme och han fick för sig att gå hem (han bodde 200m från skolan) men vi fick för oss att bära hem han för vi trodde att det var det bästa.vilket det var den där första gången. men sedan hände det en gångtill och då när han väl kom hem så slocknade han i sängen och spydde ner sig själv.hans mamma hittade han i sängen och trodde att han hade tagit en överdos och ringde ambulans.då var han helt utslagen och vaknade på sjukhuset några timmar efteråt.
inge roligt att det ska gå så långt, men vid en början tkr man att det är skoj när ens polare ranglar runt i koridorerna
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ronnie AVR
- M635 forever
Hahaha....riktig rock´n roll fylla!!
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
jag har druckit 80% av en vodka i en ölbong (tratt & slang) när jag va runt 15-16år vet jag, tog väl 2-3sek sen va den slut.. de andra 20% hade jag druckit upp innan i juice.
blev nog ett par öl och lite annat godis på det sen, vad jag vet så klarade jag mig hela vägen hem
Men jag accepterar aldrig en alkoholtävling igen!
blev nog ett par öl och lite annat godis på det sen, vad jag vet så klarade jag mig hela vägen hem
Men jag accepterar aldrig en alkoholtävling igen!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Låg efter med supandet på en fest en gång så ja drack några 7.3or som vanligt och drog i mig en Bacardi Razz 70is på ~10min.
Efter 15-20min ville den upp, men kan inte säga att jag vart påtagligt full.. särringdricka.. så var ju bara o börja om igen. :/
Gjort en redig karatefylla en gång också. "delade" på 1.5L hb..
Första knappt 0.5L delade vi på, resten drack jag rakt upp och ner.
Efter det och nå ölspel med mer sprit, sen så tyckte dom vi skulle på stan.. därifrån vi gick från mig och ut på stan så har jag väldigt få och svaga minnen av vissa saker.
Vet jag flög/blev knuffad över nån stor snöhög.. pajade en digitalkamera så den vart sneknullad.. (en som försökte fånga detta epic moment på bild..) slog näven i skyddsgallret på systembolaget så dom andra kuta för de trodde larmet gick igång.
Hade därefter vält några staket... rättare sagt 3st tydligen :S
Sen hade polarn fått släpa hem mig, ramlade omkull var och varannat kvarter..
Vaknade upp nästa morgon spydde som en gris och med en värkande näve/hand som var så i några veckor.. och knappt en aning om vad jag gjort.
Att svepa i sig i all ära, men det är fan inte värt det dagen efter.
Har alldeles för lätt för att svepa i mig sprit så försöker hålla mig från det och ta det lugnt.
Öl är ju betydligt bättre då man känner det komma succesivt, spriten kan man ju hälla i sig bra stor mängd sen slår den tillbaks efter en timme typ...
Efter 15-20min ville den upp, men kan inte säga att jag vart påtagligt full.. särringdricka.. så var ju bara o börja om igen. :/
Gjort en redig karatefylla en gång också. "delade" på 1.5L hb..
Första knappt 0.5L delade vi på, resten drack jag rakt upp och ner.
Efter det och nå ölspel med mer sprit, sen så tyckte dom vi skulle på stan.. därifrån vi gick från mig och ut på stan så har jag väldigt få och svaga minnen av vissa saker.
Vet jag flög/blev knuffad över nån stor snöhög.. pajade en digitalkamera så den vart sneknullad.. (en som försökte fånga detta epic moment på bild..) slog näven i skyddsgallret på systembolaget så dom andra kuta för de trodde larmet gick igång.
Hade därefter vält några staket... rättare sagt 3st tydligen :S
Sen hade polarn fått släpa hem mig, ramlade omkull var och varannat kvarter..
Vaknade upp nästa morgon spydde som en gris och med en värkande näve/hand som var så i några veckor.. och knappt en aning om vad jag gjort.
Att svepa i sig i all ära, men det är fan inte värt det dagen efter.
Har alldeles för lätt för att svepa i mig sprit så försöker hålla mig från det och ta det lugnt.
Öl är ju betydligt bättre då man känner det komma succesivt, spriten kan man ju hälla i sig bra stor mängd sen slår den tillbaks efter en timme typ...