nybörjar projekt.

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Dajb

Post by Dajb »

haha denna tråd känner jag på mig att den kommer bli en hel del fantastisk läsning haha

vet inte riktigt vad det är med folk och den här tråd hysterin, innan man ens funderat på vad man ska göra, eller om man ska göra, så ska man starta en projekt tråd? till vilken nytta kan jag tycka?

om man tar andra forum, där det kryllar av vinterbils projekttrådar, där inget mer än laga rost och byta däck händer, men endå ska man ha en tråd? vem fan vill sitta och läsa om det, hänger inte riktigt med i den trenden haha

nä hade jag varit dig så hade jag börjat pilla med bilar lite smått, lärt dig genom dina egna misstag, läsa på lite innan man börjar?

och att trimma en sug motor är istort sätt helt lönlöst om du inte har kunskap eller stor plånbok

lägg inte ner, men läs på, läs vad andra skrivit, vad andra gjort, hur dom gjort det, börja i den änden så tror jag det blir stålande för dig

Mvh
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

Dajb har du missat att den här tråden skapades 2007 :lol:

mvh
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
tobbee28

Post by tobbee28 »

psssst du........jag tror han la ner eftersom han inte har skrivit i tråden på 3 år :D

#edit# tvåa på den :D
maattias

Post by maattias »

så stor diskussion om han ska lägga ner en 200 lapp extra och byta båda skivorna eller ej? :lol: undrar hur stor diskussion det skulle uppstå av tex. vilket turbo aggregat han skall köpa då..

MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!

Ekonomin, drömmarnas största fiende!

Bygger M20 Turbo!
Snurrbo

Post by Snurrbo »

Han kanske kommer ut som den stora doldisen, med en 2000 hk 520 som gör 7or på strippen. Dock bara med en bytt bromsskiva. :shock:
Dajb

Post by Dajb »

Bmw*Alex wrote:Dajb har du missat att den här tråden skapades 2007 :lol:

mvh

HEEEEEEEEELT och hållet :P haha

fan :P

hoppas det gick bra för han och att han följde mina råd för 3 år sedan ;) haha

Mvh
janka

Post by janka »

Snurrbo wrote:Han kanske kommer ut som den stora doldisen, med en 2000 hk 520 som gör 7or på strippen. Dock bara med en bytt bromsskiva. :shock:
skrattar mig helt skjev ass! :lol:
http://www.gsbildeler.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.streetperformance-butik.se" onclick="window.open(this.href);return false;
TS-Racing
Alnabru Autolakk
Sabelink Tattoo
Post Reply