Lambdasond till M50B25...

Lägg ut en köpes annons

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
henkz

Lambdasond till M50B25...

Post by henkz »

Söker en lambda till en -93 m50b25 (e34)
Jonas_Linder

Post by Jonas_Linder »

Jag har sond över, om du orkar skarva ihop dom 4 kablarna. Har ingen med rätt anslutning men finns fina andra 4-poliga sondar.
henkz

Post by henkz »

Jonas_Linder wrote:Jag har sond över, om du orkar skarva ihop dom 4 kablarna. Har ingen med rätt anslutning men finns fina andra 4-poliga sondar.
vill helst ha en orginal... en som ska skarvas kan ja handla på biltema... men har provat dom flera gånger och varenda gång felar dom på ihopkopplingen....
Jonas_Linder

Post by Jonas_Linder »

henkz wrote:
Jonas_Linder wrote:Jag har sond över, om du orkar skarva ihop dom 4 kablarna. Har ingen med rätt anslutning men finns fina andra 4-poliga sondar.
vill helst ha en orginal... en som ska skarvas kan ja handla på biltema... men har provat dom flera gånger och varenda gång felar dom på ihopkopplingen....
Jo jag förstår. Jo när du säger BILTEMA så förstår jag att dom inte funkar ibland trots att dom är nya :wink: Kvalitets ansvariga på BILTEMA fabriken i Kina kanske tog en tidig fika rast :lol:
Nemesis_turbo

Post by Nemesis_turbo »

pch varför har inte farbror hört av sig till mg för????????? ring mig på jobbet imorgon
Tomas B
b.tompa@gmail.com
073-7617836
Post Reply