nicke.t wrote:just vart på sjukan plockat 20 stygn i benet
Om det är den nya plast typen och inte björntråden tar du dem lätt själv, de växer inte fast. provade vänta 2 veckor över tid och plocka sista men de gick fint. De var värre när de sydde ihop 4 fingara på mig (björntråd).
20! du har en bevard kropp.
Kall mariestad tunat traktor meckat pannstyrning organiserar ett marklyft hehe
ja har gjort de själv i handen.men nu va de gips över stygnen som skulle gipsas om då blev de sjukan.
om du får räserbuk så nolla äggintaget och ta ditt protein från någon annan källa i några veckor. ma nbygger vanlightvis upp en liten intollerans av livsmedel när man äter det i mängder och ofta.
Grefven wrote:om du får räserbuk så nolla äggintaget och ta ditt protein från någon annan källa i några veckor. ma nbygger vanlightvis upp en liten intollerans av livsmedel när man äter det i mängder och ofta.
men du kan köra på tills det rinner ur röven.
jag brukar variera, har kört stenhårt på ägg knappt en vecka nu.
kombinerar 6 ägg och 500gram keso, ca 90 gram protein. På morgonen då i mån av tid
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Har varit ut och kört snöslunga, och upptäckt att det går utmärkt att slänga hästskit med den oxå! körde upp ett spår till tjejens stall och upptäckte på vägen dit att den är grym på att slänga hästskit, nu behöver hon inte göra det för hand längre, undra om det funkar inne i stallet oxå om man hittar på dörren dvs
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Sitter och dricker norrlands dynamit i min husvagn i eksjö och luktar en blandning mellan hydralolja svets gummi och svett och snart luktar ja väl sprit oxå.
Skulle kunna smitta min mamma med hiv för en kebabpizza med xtra allt just nu!!
BMW 528 Touring -98 ///M
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
B00ST wrote:Sitter och dricker norrlands dynamit i min husvagn i eksjö och luktar en blandning mellan hydralolja svets gummi och svett och snart luktar ja väl sprit oxå.
Skulle kunna smitta min mamma med hiv för en kebabpizza med xtra allt just nu!!
Fysatan! luftvärmepump is the SHIET! trode INTE den skulle klara att värma HELA huset själv!
Bra planlösning is the shiet! har ALLA element avstängda i hela kåken! och har 21c i alla rum! tillochmed i tvättstugan som ligger längst bort! jag är imponerad!
Ni som funderar på en luftvärmepump! KÖP!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005