överväger att rapa högljutt efter jag klippt en burgare med ägg och ost tillsammans med en liter mjölk. men jag vetefan om jag vågar. det kan hamna på mattan.
Wiic wrote:Sitter just nu o är vansinnig på det här med sönderfallslagen och halveringstid.. Någon som är hajj på det?
lär dig resten. kommer få godkänt ändå. 4 veckor efter studenten så är allt glömt ändå när du viker pizzakartonger för att du är skoltrött och jobben tryter.
Wiic wrote:Sitter just nu o är vansinnig på det här med sönderfallslagen och halveringstid.. Någon som är hajj på det?
lär dig resten. kommer få godkänt ändå. 4 veckor efter studenten så är allt glömt ändå när du viker pizzakartonger för att du är skoltrött och jobben tryter.
Hahaha, sant. Dock är jag hellre arbetslös än att vika pizzakartonger
Sitter med hörselskydd på mig, dricker vatten, luktar på rockklassiker, har en bil bakom mig som jag måste ställa in i leveranshallen. Sedan ska jag hem, dusha, spela poker och sova. Imorgon är det 320 E46 helrekond och M3 fix. Lördag förhoppningsvis sälja M3, söndag förhoppningsvis köpa en annan bil och hämta hjul åt Viper89.
käkar kyckling, och funderar kring hur man kan spika en s38:a på 850-1000varv med 15 grader tändning, och varför har leanar ut just precis då. ca -4 kpa 78motor 20 luft.
dgyldmark wrote:käkar kyckling, och funderar kring hur man kan spika en s38:a på 850-1000varv med 15 grader tändning, och varför har leanar ut just precis då. ca -4 kpa 78motor 20 luft.
Utan gaspåslag eller vid hastigt ökad tps? Funderar åt acc bränsle?
Har varit på bandy i regnet o blåste som fan! Vårat älskade Vaggeryd förlorade dock mot Norrköping!! Blev en flaska glögg för o hålla sig varm! Nu taggar man utgång!!!