gatbil_vgd wrote:Fan altså, för något år sedan kunde man dra på en roadtripp en jävla bit bort för skojs skull o festa.. Nu börjar man bli gammal (25år) eller känns så iaf! Fan finns de några ställen där ni andra bor man kan åka till o festa, några bra krogar eller något? Är trött på Jönköping o Värnamo.. Så lägg gärna till förslag så man kan dra till något annat ställe???? Aldrig fel o dra på en roadtripp, var i Malung i sommras på dansbandsveckan sen vidare till Orsa o festade! Var illnice! Några mer ställen uppåt eller neråt någon kan rekomendera??
testa den stora staden strömsund, där har vi 3 krogar men bara en som har öppet varje fredag lördag. för övrigt väldigt fint samhälle utan nattliv och sådant trams.
skulle man ligga sömnlös någon natt kan man alltid fara och ställa sej vid någon av stadens 2 rondeller och kolla på ungdomarna som enhjulsburnar runt där. eller så kan man stå vid stadens enda rödljus och snacka skit med resten av stadens motorburna ungdomar
jag bjuder på en öl om du kommer
Kommer du från Flata haha?
haha japp flata bo är man, jag körde en silvrig e30 på gsr i somras. gick inte så bra med gamla vinterdäck dock. men de gick ju hyfsat för dej, för vist va de du som körde 140in?
cerveza wrote:Sitter och hasar mig fram och tillbaka i stolen med rytmiska vickningar av röven för att inte pissa ner mig. GODE GUD vilket jävla liv man lever!!
pelko wrote:Är det M20B20 i Alex bil? Om ja, ska han byta?
Japp... och Japp...
Först byter vi till M20B25 för att massera ekonomin något.
Sedan byter vi till M50B20 för att regga bilen med bytt motor.
Sedan blir det om ekonomi och tid tillåter, en M50B25.