Vad gör du just nu?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Daniel.Jyr

Post by Daniel.Jyr »

a fläsk e för jävla nice. jodå nån bild kan jag nog fixa fram , datorn med alla bilder har råkat ut för en döds olycka..

a färgen är lite speciell :D
BMW E30 - M50B25
jeenz

Post by jeenz »

åker bil :P övertalade syster att köra så man kan sitta och knappa på datorn istället :D snart i örebro!
Unlimited drifting
-------------------------------
Engdahl Motorsport
http://www.spridare.com" onclick="window.open(this.href);return false;
x-iting cars Uddevalla
coffe.dk
Caravan Mill AB
Redline Racing
Five Star Racing
http://www.simpsonshop.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.joblineume.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

jeenz wrote:åker bil :P övertalade syster att köra så man kan sitta och knappa på datorn istället :D snart i örebro!

jeenz jag är och jobbar i söderhamn =(

men ja ska fixa nån som hämtar härvan om jag inte hinner komma hem :)

mvh
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Snap3

Post by Snap3 »

Skivat lite firre :lol:

Image
pelko

Post by pelko »

Skulle sova 10 min vid 18.00, vaknade nu :)
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
zetterberg

Post by zetterberg »

Har precis ägnat 5timmar av fredagskvällen för att ta det bästa av 5 beg. uppsättningar e30 framlysen och få ihop ett par riktigt fina "hella black" som ska monteras på bilen imorgon!

har småfel i ryggen nu, har suttit i vardagsrummet o grejat, trodde de skulle ta max 1-1,5 timme men så blev de inte... O fy fan va skitig man kan bli av några framlysen, tur man har vita möbler i vardagsrummet :roll:
Peter Zetterberg 070-5291145
*** BMW 328i touring -96 e36 *** BMW 325 cab M50 -89 e30 *** BMW 325 cab "328 m52b28" -91 e30 *** BMW 320 -84 e30 *** BMW 325ix -87 e30 *** BMW 325 -88 e30
R.Larsson

Post by R.Larsson »

Fan altså, för något år sedan kunde man dra på en roadtripp en jävla bit bort för skojs skull o festa.. Nu börjar man bli gammal (25år) eller känns så iaf! Fan finns de några ställen där ni andra bor man kan åka till o festa, några bra krogar eller något? Är trött på Jönköping o Värnamo.. :?
Så lägg gärna till förslag så man kan dra till något annat ställe???? :D
Aldrig fel o dra på en roadtripp, var i Malung i sommras på dansbandsveckan sen vidare till Orsa o festade! Var illnice! Några mer ställen uppåt eller neråt någon kan rekomendera?? :D
VGD Performance
0706862554
RobinLarssonVGD@hotmail.se
JimmyA

Post by JimmyA »

gatbil_vgd wrote:Fan altså, för något år sedan kunde man dra på en roadtripp en jävla bit bort för skojs skull o festa.. Nu börjar man bli gammal (25år) eller känns så iaf! Fan finns de några ställen där ni andra bor man kan åka till o festa, några bra krogar eller något? Är trött på Jönköping o Värnamo.. :?
Aldrig fel o dra på en roadtripp, var i Malung i sommras på dansbandsveckan sen vidare till Orsa o festade! Var illnice! Några mer ställen uppåt eller neråt någon kan rekomendera?? :D

kungliga hufvudstaden såklart
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
R.Larsson

Post by R.Larsson »

JimmyA wrote:
gatbil_vgd wrote:Fan altså, för något år sedan kunde man dra på en roadtripp en jävla bit bort för skojs skull o festa.. Nu börjar man bli gammal (25år) eller känns så iaf! Fan finns de några ställen där ni andra bor man kan åka till o festa, några bra krogar eller något? Är trött på Jönköping o Värnamo.. :?

kungliga hufvudstaden såklart

Har varit där förut o visst är de bra! Men finns de något annat? :D Kanske finns de några ppfare på annan ort där de finns något?? :D
VGD Performance
0706862554
RobinLarssonVGD@hotmail.se
rockker

Post by rockker »

Har provsmakat ett par groggar tills flaskan vaRt tom och några sjuklubbor som visste vart dem skullle... 8)
E34 M20B28 turbo - 700hk 900nm
http://www.garaget.org/?car=164153" onclick="window.open(this.href);return false;

Skitiga kalsonger får man bara efter 2 bar

"Så roligt har jag inte haft sen vi draggade efter svärmor i fel sjö."

070-4180940
Franzén

Post by Franzén »

Har just avslutat en helt galen tokmekarnatt med en BMW-polare.

Meckade till min Våldvo 855 som fick bakläxa på Svensk Lotteritjänst.
Lite bromsslangar, handbromsar ur funktion och icke fungerande lampor och lyktor.

Sedan kastade vi ut det liket ur garaget och kastade in ett annat objekt...
KAN det ha varit en E30?
:D

Nytt bremsewasser, nya framvagnsbussningar, nya luftningsnipplar på oken, ny ventilkåpa, ny tätning till ventilkåpan, ny sköljolja, nytt sköljfilter, nyinställda ventiler.

Måste säga att bilden av det jag såg under ventilkåpan var nog det hemskaste jag sett...

Bild kommer.
Grr!
0706-419608
pelko

Post by pelko »

Är det M20B20 i Alex bil? Om ja, ska han byta? :)
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Dawe_A

Post by Dawe_A »

Sitter här med en nådig huvudvärk och tänker som jag alltid brukar göra på lördag och söndagsmornar = Aldrig mer!!!

Men det är bara temporärt :D
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!

E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
odd

Post by odd »

testa den stora staden strömsund, där har vi 3 krogar men bara en som har öppet varje fredag lördag. för övrigt väldigt fint samhälle utan nattliv och sådant trams.

skulle man ligga sömnlös någon natt kan man alltid fara och ställa sej vid någon av stadens 2 rondeller och kolla på ungdomarna som enhjulsburnar runt där. eller så kan man stå vid stadens enda rödljus och snacka skit med resten av stadens motorburna ungdomar

jag bjuder på en öl om du kommer :wink:
E30 M50 Turbo

070-554 85 15
Rikard B

Post by Rikard B »

precis tvättat crossen,och har as ont i huvve
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg :) såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
RWHP

Post by RWHP »

odd wrote:

testa den stora staden strömsund, där har vi 3 krogar men bara en som har öppet varje fredag lördag. för övrigt väldigt fint samhälle utan nattliv och sådant trams.

skulle man ligga sömnlös någon natt kan man alltid fara och ställa sej vid någon av stadens 2 rondeller och kolla på ungdomarna som enhjulsburnar runt där. eller så kan man stå vid stadens enda rödljus och snacka skit med resten av stadens motorburna ungdomar

jag bjuder på en öl om du kommer :wink:

Kommer du från Flata haha? :D

1045whp Supra builder
Strandholm

Post by Strandholm »

Image

va ute och åkte lite katamaran... kallt? ja :)
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Post Reply