Vilken telefon spöar Iphone 4?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Grefven

Post by Grefven »

Nisse Järnet wrote:
Grefven wrote:det räcker inte att iphoneanvändare säger att de inte upplever problemet och att de är mycket nöjda med telefonen?

men en icke iphoneägare som bara bestämt sig för att ogilla iphone och nämner detta fenomenet lyssnar man på med fullt förtroende?
Var fick du detta ifrån?

Jag är en användare som ger tummen upp.

Nätet kryllar av folk (kommunister) som i första andetaget säger att de hatar apple för att de har stor förtjänst och sen börjar de rada upp vad som är dåligt. Trots att brukarna är nöjda.

Min källa är flertalet forum där iphone diskuteras.
Grefven

Post by Grefven »

Fernis1 wrote:

Iphone displayen spricker så fort man råkar tappa luren.

Nu ljuger du faktiskt. Iaf om du inte råkat skriva fel.
Grefven

Post by Grefven »

Några verkar nöjda iaf...

Image
Akke

Post by Akke »

Fernis1 wrote:
Grefven wrote:displayen spricker inte. den får man spräcka själv. :wink:

tror inte att galaxy eller en htc heller är någon arbetstelefon. varken apple, samsung eller htc har tänkt att de ska tåla tuffa tag. så fördärvar man några av de nämnda telefonerna genom att tappa dem så är det iaf inte tillverkarens fel.

vad valde du för lur?

Iphone displayen spricker så fort man råkar tappa luren

Min katt rev ner min iphone från barbordet rakt ner i golvet utan att glaset har spruckit. Har själv tappat den några gånger i golvet när man ska stoppa ner den i fickan o missar. Fortfarande ingen spricka. Dock så har jag fått en repa på glaset efter som det låg något gruskorn på golvet.
Grefven

Post by Grefven »

skjut katten akke.

katt-akke.
Nisse Järnet

Post by Nisse Järnet »

Grefven wrote:
Nisse Järnet wrote:
Grefven wrote:det räcker inte att iphoneanvändare säger att de inte upplever problemet och att de är mycket nöjda med telefonen?

men en icke iphoneägare som bara bestämt sig för att ogilla iphone och nämner detta fenomenet lyssnar man på med fullt förtroende?
Var fick du detta ifrån?

Nätet kryllar av folk (kommunister) som i första andetaget säger att de hatar apple för att de har stor förtjänst och sen börjar de rada upp vad som är dåligt. Trots att brukarna är nöjda.

Tycker vi håller diskussionen på en ganska bra nivå? :)
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Hansa

Post by Hansa »

Jag har alltid vart anti Iphone tills jag skaffade en själv! Jag är helnöjd över luren! det enda negativa jag egentligen kan komma på är att det är svindrygt att hålla i telefonen med en hand och skicka sms medans man kör bil
:lol: (Villket iof har resluterat i att jag inte gör det något mer utan väntar tills jag har möjlighet att skicka/svara)

Dock har jag en 3GS, har tappat den i backen typ 4 gånger ORDENTLIGT och den håller och funkar klockrent fortfarande! fått nått litet jack i nått hörn bara, nå mer än så är det inte!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Grefven

Post by Grefven »

Nisse Järnet wrote:
Grefven wrote:
Nisse Järnet wrote:

Var fick du detta ifrån?

Tycker vi håller diskussionen på en ganska bra nivå? :)

vi ja. jag refererade inte till dig. jag skrev ut min källa.
Strandholm

Post by Strandholm »

Fan att jag inte tänkte på att aktiepriset måste va det bästa riktmärket på hur bra iphone är.

Undra vad det beror på?

jösses vilka människor det finns.....
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Grefven

Post by Grefven »

hehe. trodde inte DU skulle va den som tog det på allvar. trodde nästan den skulle gå obemärkt förbi när det kom fler inlägg. det var efter det kom inlägg som att alla tappade lurar sprack som jag tänkte jag kunde slänga upp orelavanta jämförelser jag oxå.

jag kunde likväl postat in en leende människa som pratar i en iphone och säga -"se så lycklig han/hon är. det beror på vilken telefon han/hon äger".

kul att man fick dig på den =)
Fernis1

Post by Fernis1 »

jag har aif just nu 4 polare som jagg känner som har iphone som har spruckna displayer, jag känner ingen annan polare som har någon telefon som har sprucken display det måste ju säga något?
Överdrev väl lite med att den går sönder direkt, har även en morbror som jobbar på ett företag som lagar telefoner osv han sa det att det enda dom får in i princip är iphones med trasiga displayer.
Fernis Productions
E34 525 turbo 2009
E21 M50 Turbo - 9,87 / 233 @ 402m 2011
E30 325im m20b25 turbo 2013
E36 compact glasfiber 4wd turbo 2014
E36 325 coupe Turbo 2018
Joakim Fernis
Strandholm

Post by Strandholm »

apple handlas kring p/e 20.
google handlas kring p/e 24.

Inga märkvärdiga siffror öht. dock är googles högre.

Det finns alltid folk med dåliga jämförelser, på båda sidor av myntet men det får stå för dom.
Brox

Post by Brox »

*ger upp* :roll:

Går som sagt inte att få vissa människor att ta emot information eller diskutera saker när de redan är låsta på sin åsikt från första början, precis så resonerar en kommunist och hur bra har de egentligen gått för dem genom tiderna?

Alla som är så emot, vad har ni själva för referenser? Jag själv har varit öppen och haft tidigare erfarenheter utav dessa "iphonedödare" men inte riktigt förstått vad som var så bra i dem och tappade till slut lusten för att bli vad ni kallar för helfrälst i Apples lur!

Sen att man ser en massa saker som är nästan direkt "avkopierat" från iphonen gör mig mer oförstående till hur man kan såga "orginalet" ?

Våga testa istället för att spy gala över det okända! :lol:
Kristian Brozinic

________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Strandholm

Post by Strandholm »

Det är bra brox.. du är killen som är den med störst skygglappar i hela denna tråden men det är inte dig det är fel på.. det är vi!
somna om nu.
Grefven

Post by Grefven »

Detta är som när robert collin kallar var och varannan volvo för bmw eller mercedesdödare

:-)
Grefven

Post by Grefven »

Fernis1 wrote:jag har aif just nu 4 polare som jagg känner som har iphone som har spruckna displayer, jag känner ingen annan polare som har någon telefon som har sprucken display det måste ju säga något?
Överdrev väl lite med att den går sönder direkt, har även en morbror som jobbar på ett företag som lagar telefoner osv han sa det att det enda dom får in i princip är iphones med trasiga displayer.

Det är likförbaskat inte apple som tsgit sönder displayen.
Brox

Post by Brox »

Strandholm wrote:Det är bra brox.. du är killen som är den med störst skygglappar i hela denna tråden men det är inte dig det är fel på.. det är vi!
somna om nu.

Du och vilken arme?

Det är jag plus 37miljoner användare.... :wink:

Det du inte verkar förstå är att jag undrar varför man väljer att köra volvo när man kan köra Bmw? :) Priset som avgör?
Kristian Brozinic

________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Post Reply