Grefven wrote:Det blir ganska få mil för oss alla. Bud på att sälja av allt och köpa en modern riktig bil som går 10 mil om dagen så man har 100% ut av sitt bilintresse.
Lägg bud
Allt jag äger bjuder jag för audin, dock är det inte mycket
Jag känner mer och mer att mindre än 1000mil med hobbyturbobilen under perioden maj till sista oktober är failure (för mig som inte har bilen som ett tävlingsredskap) Så jag har misslyckats flera år. Och det innefattar självklart reparationsfria mil. Service osv får givetvis göras men haverier ska inte förekomma.
Lyckas jag inte med 1000 mil nästa år så säljs allt till förmån för pigg och underhållande standardbil. Lyckas jag så är turken världens bästa bil, för de 500 jag fick i år är kanon.
Grefven wrote:Det blir ganska få mil för oss alla. Bud på att sälja av allt och köpa en modern riktig bil som går 10 mil om dagen så man har 100% ut av sitt bilintresse.
Lägg bud
Allt jag äger bjuder jag för audin, dock är det inte mycket
Grefven wrote:Jag känner mer och mer att mindre än 1000mil med hobbyturbobilen under perioden maj till sista oktober är failure (för mig som inte har bilen som ett tävlingsredskap) Så jag har misslyckats flera år. Och det innefattar självklart reparationsfria mil. Service osv får givetvis göras men haverier ska inte förekomma.
Lyckas jag inte med 1000 mil nästa år så säljs allt till förmån för pigg och underhållande standardbil. Lyckas jag så är turken världens bästa bil, för de 500 jag fick i år är kanon.
röknas byte till värre delar som haveri? alltså om de som satt är helt bara byts ut till värsting grejjer?
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
80 mil med S2an i år. Har alltid varit nått som strulat lite. Men så är det ju med allt som är nybyggt. Hoppas på mycket mer nästa år. Det vart inga böter på dom 80 obesiktade milen heller. Alltid något positivt.
Kört ett gäng bandagar/events men inte alls mycket på "gatan" så kollar man trippmätaren enbart så är det nog inte mer än 100mil men jag tycker det är bra utfall ändå.
2km kanske, men jäääävlar vad kul det var Fick ihop bilen för några veckor sedan och märkte att laddet skenade så jag började bygga om grenröret idag så till nästa säsong lär det bli mer åka av.
ja ni.... jag har 36 tidkort från 2010.. fick ihop den IGEN i 17juli besiktade 16 juli (utan turbo) sen höll den ända till action meet där vred jag sönder hela bakvagnen på e36:an klumpen sitten nu 7grader snett ! så därav att drivaxlarna gått på löpande band varje tävling!
Jonathan Pettersson ,Lindesberg
325-91 Turbo
073-5426325
300mil skulle jag tro. framdiff rasade dagen efter mappning. sen har den hålt.
men bara ett streetrace (J.O) blev det, och hade inte tid att åka på några ställen med tidtagning.
men nu i sommar ska jag försöka köra lite bana iaf med s2:an