blir inge spritande för min del ikväll, blir skruva istället, måste bli klar nu då jag måste ut från lokalen.
Vet ju hur det är, man kommer igång sedan blir det sova och inget gjort hela söndagen...
Bjuden till en polares födelsedagskalas ikväll med så om det nu skulle festats känns som jag måste tacka ja där först med. Fan att man skall behöva sömn, hade varit praktiskt med 0 timmars sömnbehov...
jeenz wrote:Tack själv allihop för gårdagskvällen!
Jävla luriga att blanda i en 6a sprit i min Pepsi!!!
/J
Jesus is coming.................LOOK BUSY!!!
+46 705702945 för den som vill nå mig på telefon. http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Det dricks tamigfan alldeles för lite öl i dessa sammanhang.
Eftersom ingen annan tar tjuren vid hornen och "rallye the troops" för en sammandrabbning till dryckenskapens ära så utser jag mig själv till Öl-general och löser problemet.
Jag vill att vi ses på Henriksberg inne i stan för att på enklaste sätt supa ner oss till oigenkännlighet och kanske innan det stadiet uppnåtts, ha hunnit snacka massa dynga om laddtryck, däckrök och avrökna drivaxlar.
Antagligen måste vi inte boka tid eller bord men det kan vara läge att kolla med dom om vårt "drinking team with a racing problem" får plats på utsatt datum.
Denna gången vill jag inte se en jävla massa vakanta platser.
Så Pelko, Jonsson, Thörn och Backegård... you better be there!
Jag skapar en lista på alla som vill vara med.
Denna listan redigeras sedan efter att vi satt vilken Fredag eller Lördag slaget skall utkämpas.
Anders Franzén
Alexander Malerbakken
John Karlsson
Daniel Peterson
John Lindblom
Jenz Östin
Daniel Carlsson
Last edited by Franzén on 27 Feb 2011, 11:19, edited 1 time in total.
Fredagar somnar jag kl23, oavsett plats och berusningsgrad, så helst inte då.....
/J
Jesus is coming.................LOOK BUSY!!!
+46 705702945 för den som vill nå mig på telefon. http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Lääääänge sedan jag var här sist, och vad finner man? Jo, stående anmälan på Ölafton . Lika självklart som att det är svårt med marktrycket vid avresa...
Det är klart lösbart! Go go go (och snart ska zätan plockas ut för våren ).