Dawe_A wrote:Ser fint ut Vad kommer du använda dig utav för startmotor?
mvh
thnx.. jag har sökt som faan på de där me startmotor men hittar olika överallt. har sett att det ska gå med orginalet men annars blir de väl lilla m20 starten.
vart e ditt svarvat?
mvh
thnx.. jag har sökt som faan på de där me startmotor men hittar olika överallt. har sett att det ska gå med orginalet men annars blir de väl lilla m20 starten. vart e ditt svarvat?
Okej, orginal kommer nog inte funka.. Vad jag fått förklarat för mig iallfall.. Lilla m20 skulle ju ev funka, men med något "missljud" jag har inte forskat så mycket i det ännu men bmw_fredde med s50 turbon här har jag för mig kör m30 + lilla m20 utan större problem.
Jag köpte svänghjulet såhär, men det verkar vara svarvat på hela baksidan och runt om.
6,3Kg väger det.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
mvh
thnx.. jag har sökt som faan på de där me startmotor men hittar olika överallt. har sett att det ska gå med orginalet men annars blir de väl lilla m20 starten. vart e ditt svarvat?
Okej, orginal kommer nog inte funka.. Vad jag fått förklarat för mig iallfall.. Lilla m20 skulle ju ev funka, men med något "missljud" jag har inte forskat så mycket i det ännu men bmw_fredde med s50 turbon här har jag för mig kör m30 + lilla m20 utan större problem.
Jag köpte svänghjulet såhär, men det verkar vara svarvat på hela baksidan och runt om.
nu ser jag att mitt e svarvat i mittendelen. Fast inte vid bultarna .. de e där de tydligen ska ta i fast jag e osäker.. fixar bild på min baksida sedan.
Last edited by Napstar on 30 Oct 2010, 14:28, edited 1 time in total.