Vilken telefon spöar Iphone 4?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Jag tjackade en Iphone4.
Men mottagningen ar fruktansvart kass.
Blir galen.
Funkar bra om jag star stilla.. E4an till GBG, rena skiten. Tappade mottagning under samtal 3525435763467574356 ggr.
Tillslut sa jag "Ringer dig nar jag kommer till Stockholm".
Mellan stader, var det MAX 1 pinne.
Aldrig varit med om detta med nagon annan telefon.
Skittelefon.
Blir galen.
Funkar bra om jag star stilla.. E4an till GBG, rena skiten. Tappade mottagning under samtal 3525435763467574356 ggr.
Skittelefon.
Klangen wrote:Jag tjackade en Iphone4.
Blir galen.
Skittelefon.
Snackade med en kille på jobbet, som har en 4a!
Han upplever samma sak, samtals bryter hela tiden.. överallt! riktigt kasst..
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nisse Järnet
-
måste få tycka att min desire är den bästa lur jag någonsin haft, å då har jag ändå testat iphone (hade en i några veckor som sen slutade med ett sälj!)
dessutom så är desire ruggit robust med tanke på att den alltid ligger i fickan på arbetsbyxorna då man ligger under bilen och den inte har pajjat ännu så!
dessutom så är desire ruggit robust med tanke på att den alltid ligger i fickan på arbetsbyxorna då man ligger under bilen och den inte har pajjat ännu så!
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
Själv har jag en htc legend, och är den enda telefonen jag fortfarande är nöjd med (haft den i ca 1mån) hade en htc hd mini förut, men de va ju enbart skit!
man fick räkna med 1-2 systemkrascher per dag, jävla windowsskit
Sen gillar jag att man kan få telefonen att se ut, och fungera som man själv vill, kan inte uttala mig om ifånen då jag inte har testat den.
Jag vill inte påstå att iphonen på något vis är en dålig prudukt, men jag gillar verkligen inte företaget bakom den.. t.ex de här:
"Apples vinstmarginal på iPad - 55.1%"
http://www.nordichardware.se/index.php? ... e&id=39387
man fick räkna med 1-2 systemkrascher per dag, jävla windowsskit
Sen gillar jag att man kan få telefonen att se ut, och fungera som man själv vill, kan inte uttala mig om ifånen då jag inte har testat den.
Jag vill inte påstå att iphonen på något vis är en dålig prudukt, men jag gillar verkligen inte företaget bakom den.. t.ex de här:
"Apples vinstmarginal på iPad - 55.1%"
http://www.nordichardware.se/index.php? ... e&id=39387
Om du har max locator appen som visar dig din närmaste max restsursng så klickar du på erbjudanden. Sen visade man bara upp erbjudandet på telefonen så fick man en burgare. De byter erbjudande då och då.
Kah kan screenshotta erbjudandet och skcka över det så kan du lägga in det som bakgrundsbild på luren och käka gratis
Kah kan screenshotta erbjudandet och skcka över det så kan du lägga in det som bakgrundsbild på luren och käka gratis
-
- Strandholm
mcdonaldsmannen wrote:Jag rejsar en Galaxy S, sjukt nöjd. Gratis porr i mobilen for life.
Om man får ett sms, läser det och så trycker man på "hem" knappen istället för bakåt knappen så tycker telefonen att SMSet fortfarande är oläst! Riktigt störigt, vet du hur man fixar?
Nu har ju android market kommit till sverige iaf, dock rätt svagt utbud.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.