r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Du kan inte plugga då går pumpen sönder. Koppla ihop matning och retur bara och låt det cirkulera.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
dgyldmark wrote:Vad var det för bössa högst upp? var det någon sne variant på 47:an? Lägtg inte upp bilder på gamla automater ja blir så sugen.
en i bromölla har licens på en såndär gammal kulspruta med stödben. är nog för liggande skytte. han sökte bara licens på lådans nummer och det var av fabrikatet Carl Gustav. precis som många gamla mauser cg-80 är. så antagligen har de trott att det handlade om ett mauser. tjommen kör motorcykel året om och har fast gevärsfodral på hojen. han har gjort det mesta. bott i indien i 3 år och byggt en båt och seglat hem den för att nämna något. en mycket speciell lirare.
jag vet inte mer än jag skrivit här dan. så det hjälper inte med motfrågor.
har requestats update så jag skickar in en liten combo ifrån hösten's projekt...
att västeråsturbogardet håller laddtrycket nere över hösten är ju ingen ovanlighet..
Min vän karel tillexempel tillverkade sin drömbar ihop med sina nya garagepolare...
Respekt till han som äntligen fick fart på baren Det ringde från avesta, nån speedwayfantast.. han sa att den kändes iallafall jävligt manlig!
min kumpan som gillar att garva när vi turbar skiten ur e30in på motorväg har hållit på mycket med dagspressar, seminarium och annat strul inför något ståhej som nyss dragit förbi..
själv testade jag danstofflorna och fick oväntat besök utan att se förrövaren.. säften inbrassad...
ett par dagar efter fick jag dock infektion mellan ögona? wtf? säftbrassningen var inte speciellt farlig nångång men nu vart den mycket lik att en fluga gick runt på ögat i jämförelse med den nykomna infektionen... Finsk vinterkur vart stark sprit att badda mellan kunderna på jobbet som för övrigt frågade om jag var nya praktikanten??!!!
fotosession styrd av en stor tjej i liten välslipad förpackning vid namn Evelina.. Här är mitt smygfoto ifrån sessionen på Denise som för övrigt har en riktigt fet tatuering, se mer på www.westaroze.se (smygreklam)
sen har jag surmekat en hel del med min jävla e34a... Enda 2an jag fick var på avgasvärdet.. Läckage som en djävul vid toppen, så jag bytte grenrörspackning... Tjockskallig som man är släppte jag aldrig på avgassystemet, det gick ju att bända... Slår vad om att jag kapat tid på att ta ner det såhär i efterhand...
Men, fortfarande åt skogen med värdena..
Lägger ett par till timmar efter jobbet på att täta skarvarna som även dom sotade och jag trodde var läcket (trots det ynka läckaget)..
Värdena fortfarande dåliga?
Kopplar på årets jävla rökmaskin i ena pipan och pluggar den andre.. Tjena... Bakre ljuddämparen hemligt trasig på ovansidan... Kul prank mother nature!!!!!!!
Dvs, jag gav upp och drog hem och rökte braj i stället.. Nej.. Men jag kunde ha gjort om jag bott i usa...
Bilden där hörde nog inte ihop med avgaset.. nej... Har bytt styrstagen yttre... Och det inre... Bilen kör fortfarande centrifug runt 80-90..
Altså har jag lagat bilen ett par kvällar efter jobbet... och.... har egentligen inte kommit någonstans alls?
Gissa om jag hatar att inte bara göra som e30in.. Där vart det inga nyheter... Ner med allt och byt allt... Pang fräsht...
transporten fick nya lysen som jag skrotade på malmby förra året..
+ smaka svets i batterigrottan i kupén.. Det SÖG!
Karel passade på att bryta pajj sitt nyckelben.. Och fick äntligen hjälp med att komma ur garderoben... Det vart helt plötsligt han som vart "praktikant"...
köpte ostar till e34an... Den ska ju turbas som fan och måste ju stå sig bland turbocitys andra vinterhinkar och singelturbade supror HAHA, internkrig
sen har vi mekat och kört skiten ur en lancer gti med årets mitsubishi race på kinnekulle!
slängde på en effektljuddämpare, nån ny rysk firma.. Känns som det gav rätt bra på toppen..
dräparen besiktad och klar, (transportern altså) fick 2a på dålig handbroms... Annars ok!
till salu för runt 24 lax, (jag ska dra med e34an nästa år)..
Jag fick bästa tiden med discolancern på 1.065 toyo 888 och fullproppat med krängande andra mitsubishisar på banan GICK SOM ETT SPETT!!
att man aldrig kan skärpa sig...
Ett skepp kom lastat ifrån streetperfromance...
åkte sen till finland och vart smygkär och kände mig smutsig... Ford?
finland, roots
coilovra e34
nivåreglering.. kul...
induktionsvärmaren hade fått jobba lite
fram sen, kan man släppa på dessa 3 bultar istället för att palta bort varenda länkarm??
Det var ju komplett värdelöst att byta på e34.. inredningen var skönt trist att fippla dän på en touring...
mina nya styrstag... %#¤"#"%¤#%#
Kunde nästan höra borat bort vid horisonten... LIQUID EXPLOSION sen srpängde jag bort mina slangpluggar till nivåregleringssystemet...
snacka om att jag knackade ur pipan när det small till...
tur förbi dräparen och tänkte göra min årliga uppstart på bf95...
FAIL, jag sätter inte upp en låda för att dra igång den med startmotorn... Så vi drar nog ut och bogserar igång den nån kväll istället... eller?
finn ett fel?
765a saknas till e34an, svänghjul och lamell finns..
Kanske en inspännd orginaltryckplatta kan göra jobbet för 400 hk?
slangsystemet MÅSTE göras om till nästa år.. fyfan va struligt det var att meka när jag gjort allt så "på en kväll" temporärt...
mantons spacers vart ju braksucce iår haha
omlackning lär det bli på sina håll.. därav jag valde ihop med a&n en helt vanlig solid lack..
hjulhopp?
lär hinna bygga om invändigt i bagageluckan till nästa år!
och fixa lite lister
kolvringsfodralet låg kvar i ena hörnet på bänken i garaget, snacka om att det har varit lite "garage-skrotar-tid" iår...
fullt ös!
snart ska hon turbas, e34an, sen ska vi räsa tjuvtjocka gubbar i sina chiptrimmade raketer påväg till jobbet
att västeråsturbogardet håller laddtrycket nere över hösten är ju ingen ovanlighet..
Min vän karel tillexempel tillverkade sin drömbar ihop med sina nya garagepolare...
Respekt till han som äntligen fick fart på baren Det ringde från avesta, nån speedwayfantast.. han sa att den kändes iallafall jävligt manlig!
min kumpan som gillar att garva när vi turbar skiten ur e30in på motorväg har hållit på mycket med dagspressar, seminarium och annat strul inför något ståhej som nyss dragit förbi..
själv testade jag danstofflorna och fick oväntat besök utan att se förrövaren.. säften inbrassad...
ett par dagar efter fick jag dock infektion mellan ögona? wtf? säftbrassningen var inte speciellt farlig nångång men nu vart den mycket lik att en fluga gick runt på ögat i jämförelse med den nykomna infektionen... Finsk vinterkur vart stark sprit att badda mellan kunderna på jobbet som för övrigt frågade om jag var nya praktikanten??!!!
fotosession styrd av en stor tjej i liten välslipad förpackning vid namn Evelina.. Här är mitt smygfoto ifrån sessionen på Denise som för övrigt har en riktigt fet tatuering, se mer på www.westaroze.se (smygreklam)
sen har jag surmekat en hel del med min jävla e34a... Enda 2an jag fick var på avgasvärdet.. Läckage som en djävul vid toppen, så jag bytte grenrörspackning... Tjockskallig som man är släppte jag aldrig på avgassystemet, det gick ju att bända... Slår vad om att jag kapat tid på att ta ner det såhär i efterhand...
Men, fortfarande åt skogen med värdena..
Lägger ett par till timmar efter jobbet på att täta skarvarna som även dom sotade och jag trodde var läcket (trots det ynka läckaget)..
Värdena fortfarande dåliga?
Kopplar på årets jävla rökmaskin i ena pipan och pluggar den andre.. Tjena... Bakre ljuddämparen hemligt trasig på ovansidan... Kul prank mother nature!!!!!!!
Dvs, jag gav upp och drog hem och rökte braj i stället.. Nej.. Men jag kunde ha gjort om jag bott i usa...
Bilden där hörde nog inte ihop med avgaset.. nej... Har bytt styrstagen yttre... Och det inre... Bilen kör fortfarande centrifug runt 80-90..
Altså har jag lagat bilen ett par kvällar efter jobbet... och.... har egentligen inte kommit någonstans alls?
Gissa om jag hatar att inte bara göra som e30in.. Där vart det inga nyheter... Ner med allt och byt allt... Pang fräsht...
transporten fick nya lysen som jag skrotade på malmby förra året..
+ smaka svets i batterigrottan i kupén.. Det SÖG!
Karel passade på att bryta pajj sitt nyckelben.. Och fick äntligen hjälp med att komma ur garderoben... Det vart helt plötsligt han som vart "praktikant"...
köpte ostar till e34an... Den ska ju turbas som fan och måste ju stå sig bland turbocitys andra vinterhinkar och singelturbade supror HAHA, internkrig
sen har vi mekat och kört skiten ur en lancer gti med årets mitsubishi race på kinnekulle!
slängde på en effektljuddämpare, nån ny rysk firma.. Känns som det gav rätt bra på toppen..
dräparen besiktad och klar, (transportern altså) fick 2a på dålig handbroms... Annars ok!
till salu för runt 24 lax, (jag ska dra med e34an nästa år)..
Jag fick bästa tiden med discolancern på 1.065 toyo 888 och fullproppat med krängande andra mitsubishisar på banan GICK SOM ETT SPETT!!
att man aldrig kan skärpa sig...
Ett skepp kom lastat ifrån streetperfromance...
åkte sen till finland och vart smygkär och kände mig smutsig... Ford?
finland, roots
coilovra e34
nivåreglering.. kul...
induktionsvärmaren hade fått jobba lite
fram sen, kan man släppa på dessa 3 bultar istället för att palta bort varenda länkarm??
Det var ju komplett värdelöst att byta på e34.. inredningen var skönt trist att fippla dän på en touring...
mina nya styrstag... %#¤"#"%¤#%#
Kunde nästan höra borat bort vid horisonten... LIQUID EXPLOSION sen srpängde jag bort mina slangpluggar till nivåregleringssystemet...
snacka om att jag knackade ur pipan när det small till...
tur förbi dräparen och tänkte göra min årliga uppstart på bf95...
FAIL, jag sätter inte upp en låda för att dra igång den med startmotorn... Så vi drar nog ut och bogserar igång den nån kväll istället... eller?
finn ett fel?
765a saknas till e34an, svänghjul och lamell finns..
Kanske en inspännd orginaltryckplatta kan göra jobbet för 400 hk?
slangsystemet MÅSTE göras om till nästa år.. fyfan va struligt det var att meka när jag gjort allt så "på en kväll" temporärt...
mantons spacers vart ju braksucce iår haha
omlackning lär det bli på sina håll.. därav jag valde ihop med a&n en helt vanlig solid lack..
hjulhopp?
lär hinna bygga om invändigt i bagageluckan till nästa år!
och fixa lite lister
kolvringsfodralet låg kvar i ena hörnet på bänken i garaget, snacka om att det har varit lite "garage-skrotar-tid" iår...
fullt ös!
snart ska hon turbas, e34an, sen ska vi räsa tjuvtjocka gubbar i sina chiptrimmade raketer påväg till jobbet
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
finns, fö lite mer bilder på www.westaroze.se
håll i mackaronerna
http://www.westaroze.se/streetrace/
håll i mackaronerna
http://www.westaroze.se/streetrace/
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
ääh kråångla inte till det så mkt .
stoppa ner 3l rovan på en gång
mvh
stoppa ner 3l rovan på en gång
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
rond 511 med e34a..
Herregud, måste man verkligen göra allt så jävla tokseriöst hela jävla tiden för att det ska fungera?
Mina försök till klåpar meck tar mig aldrig ur verkstan..
Vill någon köpa en coilovrad e34:a med 2a på avgasvärde så hojta till... (visserligen hann jag inte besikta om under tiden så det är ny besiktnings som krävs)...
Kan fan inte ha 2 projekt man behöver vara seriös på... E34an kan man ju undra med vad bmw egentligen försökte med? Rent jävla rappel i mina ögon med nivåreglering och pissig flerlänkarms framvagn..
USCH!!!!!!
Nej jag skulle ha monterat ner hela jävla biljäveln på en gång och gjort allt NYTT från början, men samtidigt, har man råd och tid med ett till monsterprojekt....
Herregud, måste man verkligen göra allt så jävla tokseriöst hela jävla tiden för att det ska fungera?
Mina försök till klåpar meck tar mig aldrig ur verkstan..
Vill någon köpa en coilovrad e34:a med 2a på avgasvärde så hojta till... (visserligen hann jag inte besikta om under tiden så det är ny besiktnings som krävs)...
Kan fan inte ha 2 projekt man behöver vara seriös på... E34an kan man ju undra med vad bmw egentligen försökte med? Rent jävla rappel i mina ögon med nivåreglering och pissig flerlänkarms framvagn..
USCH!!!!!!
Nej jag skulle ha monterat ner hela jävla biljäveln på en gång och gjort allt NYTT från början, men samtidigt, har man råd och tid med ett till monsterprojekt....
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Grefven wrote:när du ska gå av de smärtstillande du har bild på där så umgås inte med någon du vill fortsätta vara vän med på ett par dagar. lämna helst inte huset. se till att inte ha några rep eller annat som du kan ta livet av dig med tillgängligt heller.
hahaha......
Ivars, vart hittade du bruden och streetrace.se tröjorna ?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,