Försök att jaga 9an (sniiik bygge)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- tobbe tlrecond
Så nu är Elvis och Rikard240 på väg till vagnhärad till Tobbe tlrecond sen vidare till bromsningen..kommer inte ihåg var det låg nånstans...Klockan 4 skulle dom börja..sen hålla på i 5timmar om det håller så pass länge =))
Håller tummarna för höga siffror iallafall..så skriver vi mer ikväll/natt när han kommer hem...=))
MVH Heidi
Håller tummarna för höga siffror iallafall..så skriver vi mer ikväll/natt när han kommer hem...=))
MVH Heidi
Jahaja! Här sitter man och biter på naglarna så de smakar armbåge .
Eftersom det är så j*la tyst, så antar man (jag), att moroten gick en härdsmälta till mötes på rullarna . Men de har väll gått bra va.....? Eller . Hör av dej nu innan jag får psykbryt. Har de gått illa så får du skylla på att, min topppackning va feltillverkad och att limmet hadde härdat i burken, eller nått .
Hoppas att de gick bra ilf.
MVH // Tobbe P
Eftersom det är så j*la tyst, så antar man (jag), att moroten gick en härdsmälta till mötes på rullarna . Men de har väll gått bra va.....? Eller . Hör av dej nu innan jag får psykbryt. Har de gått illa så får du skylla på att, min topppackning va feltillverkad och att limmet hadde härdat i burken, eller nått .
Hoppas att de gick bra ilf.
MVH // Tobbe P
Ja ha nyss hemkommen... efter en mycket lång o stökig eftermiddag/kväll/ natt så är den nu mappad o bromsad! OCH HEL!!!!!!!
fullständig historia kommer i morn efter jobbet... men med en 2liters vinkelkaps kompsänkt motor med 392cc vid 3,8 bar (jag har
r mer...) så stannade bänken på 470Hk... nästan.. exakt siffra 469,6 Ett MYCKET STORT TACK till Tobbe Tl rekond, Tobbe fisåkare och Rickard 240 för en händelserik kväll!
TACK O GODNATT MVH Elvis
fullständig historia kommer i morn efter jobbet... men med en 2liters vinkelkaps kompsänkt motor med 392cc vid 3,8 bar (jag har
r mer...) så stannade bänken på 470Hk... nästan.. exakt siffra 469,6 Ett MYCKET STORT TACK till Tobbe Tl rekond, Tobbe fisåkare och Rickard 240 för en händelserik kväll!
TACK O GODNATT MVH Elvis
Last edited by elvis on 08 Sep 2006, 14:50, edited 1 time in total.
elvis wrote:Ja ha nyss hemkommen... efter en mycket lång o stökig eftermiddag/kväll/ natt så är den nu mappad o bromsad! OCH HEL!!!!!!!
r mer...) så stannade bänken på 470Hk... nästan.. exakt siffra 469,3 Ett MYCKET STORT TACK till Tobbe Tl rekond, Tobbe fisåkare och Rickard 240 för en händelserik kväll!
TACK O GODNATT MVH Elvis
Yes yes yes! Grattis som fan Elvis!!! 320 topp oportad med std. Ventiler, NU får belackarna nått å bita i, hohoho.... "De går INTE att få ut nå pulver ur 2.0 litersmotorn".
Vi höres i mor'n för en utförligare biskrivning av hela äventyret.
PS. Det utlåvas vämebölja till helgen, så nu j***ar hänger 10an löst till .
MVH//Tobbe P
- tobbe tlrecond
STOOOOOOORT GRATTIS!!!
Kul att de höll ihop hoppas på goa tider i helgen nu då.....Se till att filma lite hjullyft nu oxå=)
Kul att de höll ihop hoppas på goa tider i helgen nu då.....Se till att filma lite hjullyft nu oxå=)
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
http://www.nukeperformance.com/
Bra mos ur den lilla maskinen.
Hur mycket laddar ni och vad kör ni för soppa?
Hur mycket laddar ni och vad kör ni för soppa?
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290