Nej, tyvärr kommer för mycket annat i vägen. Om det blir nåt mer i år så blir det Orsa 25-26 September istället. Själv då?
Ok synd, jorå bilen står lastad och klar inför imorgon då åker jag till kjula, jag kör både lör och sön så länge bilen är hel tänkte försöka putsa till 10an lite grann.
26/8,5 15" Mickey Thompson. Som tur är har någon tidigare ägare rullat in skärmkanten och kapat bort lite av framkanten mot sidokjolen annars hade det tagit i överallt. Nu skaver däcket mot framkant insida av hjulhuset. Räknar dock med att slippa det om jag höjer den runt 10mm, bilen är ganska låg och sätter sig djupt pga rätt mjuka fjädrar. Bra grepp är det iaf...
jorgen wrote:Bra grepp? Du har ju tom sjukt bra grepp med 225/40/18
Det kan jag intyga att han inte har, provkörde den häromdagen och en bonntrimmad volvo kunde ha hängt med för så fort jag tryckte på gasen så slutade det att dra o det blev svarta spår.
jorgen wrote:Bra grepp? Du har ju tom sjukt bra grepp med 225/40/18
Det kan jag intyga att han inte har, provkörde den häromdagen och en bonntrimmad volvo kunde ha hängt med för så fort jag tryckte på gasen så slutade det att dra o det blev svarta spår.
Ragge hur var det att sitta med skinnväst i sparco stolarna?
Tog en tur till Gelleråsen och tittade på BMW CS körning idag. Träffade flera bekanta ansikten från PPF forumet Bla Micke Eriksson och JMKRacing, trevligt som alltid med lite turbofolk bland alla sugfantaster Cholson assisterade i passagerarstolen då servopumpen valde att packa ihop på vägen hem. Brewz bogserade oss de sista kilometrarna hemåt.