Du kan ju för fan inte köpa en framhjulsdriven bil Kalle...
Hästarna bakom vagnen? Nu är jag lite trött så hänger inte med =D
Nu är den sänkt fram också och är helt underbar och köra, jädra go bil o ligga o slicka vägarna med. Ett rent helvete o köra över vägbulor etc men skitsamma.
Mm, ska aldrig i hela helvete äga en e36a igen iaf . Nästa bil blir en nyare eller äldre det är solklart.
Givetvis har brukisen börjat krabba också, passerade 25 000 mil för någon dag sen och nu är nog katalysatorn körd. Luktar ko skit ur avgasena och bilen går skit kasst.
Så ingen jävla e36a igen, har god lust o tända eld på spritflakskan i skåpet o skicka över bilen nu, men man får väl sansa sig..
I vilket fall som helst så ska jag snart dra igång o skruva klart den vite så man kan sälja den till våren .
Mvh
Och idag släppte vakuumsuget i röven och jag fick ur tummen.. hehe . Så nu börjar det skruvas lite med Bmwn igen. Gjorde lite plats och rum för att bygga färdig bakspoilern idag, så så fort jag har fått tag i glasfiberplast så kommer det hända grejjor . Kommer dock gå lite sakta framåt nu då det är lite tajt i börsen.
Mvh
Wiic wrote:Och idag släppte vakuumsuget i röven och jag fick ur tummen.. hehe . Så nu börjar det skruvas lite med Bmwn igen. Gjorde lite plats och rum för att bygga färdig bakspoilern idag, så så fort jag har fått tag i glasfiberplast så kommer det hända grejjor . Kommer dock gå lite sakta framåt nu då det är lite tajt i börsen.
Mvh
Fan vad bra att du fixar ett perfekt chassie till mig .
Wiic wrote:Och idag släppte vakuumsuget i röven och jag fick ur tummen.. hehe . Så nu börjar det skruvas lite med Bmwn igen. Gjorde lite plats och rum för att bygga färdig bakspoilern idag, så så fort jag har fått tag i glasfiberplast så kommer det hända grejjor . Kommer dock gå lite sakta framåt nu då det är lite tajt i börsen.
Mvh
Ska du bygga turkturbo med ?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Mvh