GPS hastighetsmätare?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
GPS hastighetsmätare?
tjenare.
någon som vet vart jag kan få tag på en GPS hastighetsmätare till mitt bygge?
hastighets mätaren funkar inte så skulle behöva ha en digital som går på GPS och som inte bara tar korta sträckor som dom flesta prestanda mätare.
alla tips är uppskattade, helst billig o bra men det brukar vara svårt
någon som vet vart jag kan få tag på en GPS hastighetsmätare till mitt bygge?
hastighets mätaren funkar inte så skulle behöva ha en digital som går på GPS och som inte bara tar korta sträckor som dom flesta prestanda mätare.
alla tips är uppskattade, helst billig o bra men det brukar vara svårt
Zipperno wrote:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Speedhut-GPS-Speedometer-300kmh-Odometer-Trip-and-more-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem563db9e8d8QQitemZ370402781400QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Inte så billigt men....
den vore något men ganska saftig peng. vore något att lägga pengar på när ekonomin har växt till sig lite men grymt bra tips
cursed wrote:pizza wrote:Kolla med Ivars, hans e köpt på Meko för bra pengar å visar bara hastighet, funkar klockrent å e liten å diskret.
Pizza
ivan vem?
r.ivars på forumet, inte så aktiv men skicka ett PM så kanske han läser det nästa gång han loggar in.
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Grefven wrote:Finns en liten box som visar hastigheten och varnar för kameraskåp. Det är en enkel display med 3 siffror bara
Kan inte säga fabrikatet men det lär ju gå att googla fram.
Det e roadpilot iallfall orginalet, kom säkert andra märken som snodde idén sedan.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
pelko wrote:cursed wrote:pizza wrote:Kolla med Ivars, hans e köpt på Meko för bra pengar å visar bara hastighet, funkar klockrent å e liten å diskret.
Pizza
ivan vem?
r.ivars på forumet, inte så aktiv men skicka ett PM så kanske han läser det nästa gång han loggar in.
hittade ingen ivars när jag letade men får kolla igen.
den kameravarnaren ni pratar om har jag varit på jakt efter men hittar inga till vettiga pengar.
cursed wrote:pelko wrote:cursed wrote:pizza wrote:Kolla med Ivars, hans e köpt på Meko för bra pengar å visar bara hastighet, funkar klockrent å e liten å diskret.
Pizza
ivan vem?
hittade ingen ivars när jag letade men får kolla igen.
den kameravarnaren ni pratar om har jag varit på jakt efter men hittar inga till vettiga pengar.
Här hittar du Ivars.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=41129
/ Mvh
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35