Jonas_Linder wrote:Jag har motorfästen från E36. 300:- för båda.
Kan nog fixa kuddar från jobbet och skicka med också, måste kolla upp att dom finns kvar bara.
Låter intressant så länge dom är från en e36a med m50/m52.
jag har haft samma problem att hitta måtten på dessa kuddarna men har pratat med dom på bmw och motorkuddarna på m535 e28 och 535 e28 är samma. Måtten på kuddarna är 70mm i diameter och 65 mm långa. Gängstången/fästet sitter i centrum på kudden.
Oduya_Henke wrote:jag har haft samma problem att hitta måtten på dessa kuddarna men har pratat med dom på bmw och motorkuddarna på m535 e28 och 535 e28 är samma. Måtten på kuddarna är 70mm i diameter och 65 mm långa. Gängstången/fästet sitter i centrum på kudden.
lycka till // Henke
Tackar för måtten! Trodde dom bussningarna var exentriska?
nej det är dom inte.. finns det excentriska motorkuddar? du tänker inte på bärarmsbussningarna? dom finns i excentriska..men har ingen koll på det där, vet bara det eftersom en kompis bygger en e30 med s50 motor och jag likaså. Men det kan ju va kul o veta!
Oduya_Henke wrote:jag har haft samma problem att hitta måtten på dessa kuddarna men har pratat med dom på bmw och motorkuddarna på m535 e28 och 535 e28 är samma. Måtten på kuddarna är 70mm i diameter och 65 mm långa. Gängstången/fästet sitter i centrum på kudden.
lycka till // Henke
Tackar för måtten! Trodde dom bussningarna var exentriska?
ena bulten är i centrum, på andra sidan så är den excentrisk.