sofie wrote:Tjena varför finns inte bilderna kvar i råden sen du byggde den? hade varit kul å se mvh Erik
dom ligger på en server som jag inte har längre.. ska försöka fixa upp dom igen
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Karel021 wrote:sofie wrote:Tjena varför finns inte bilderna kvar i råden sen du byggde den? hade varit kul å se mvh Erik
Hilda wrote:Karel021 wrote:sofie wrote:Tjena varför finns inte bilderna kvar i råden sen du byggde den? hade varit kul å se mvh Erik
Så djävla grymt spakat Karel, stort grattis till, världens snabbaste m20 med originalbakvagn? eller?
Mvh Hilda
robbz wrote:vafan.....kemisk metall framställdes inte helt utan orsak
-nejdå, men kommer man inte åt med AC sweissen?
/mvh
r.ivars wrote:bästa sättet att skruva eller hur? När man fortfarande är förbannad!
att tillägga var att karel numera äger min garageraka och han flyttade in där för 3 dagar sen... Jävel och bjuda på lakrits!!
så nu står båda västeråsraketerna med rivna toppar haha
Karel021 wrote:r.ivars wrote:bästa sättet att skruva eller hur? När man fortfarande är förbannad!
att tillägga var att karel numera äger min garageraka och han flyttade in där för 3 dagar sen... Jävel och bjuda på lakrits!!
word !! hade bara varit förbannad om jag åkt hem utan o riva
haha ja fan däcken skulle bytas ändå
får ha en battle of the straight
larsson wrote:Karel021 wrote:r.ivars wrote:bästa sättet att skruva eller hur? När man fortfarande är förbannad!
alla tre västerås raketerna står
Karel021 wrote:larsson wrote:Karel021 wrote:r.ivars wrote:bästa sättet att skruva eller hur? När man fortfarande är förbannad!
alla tre västerås raketerna står
Obra !!!
Karel021 wrote:Thörn wrote:ok gott att veta, då e det nog B7 turbo diff du har.
Annars hade det varit galet om det skulle hålla med sådanna bansaj 1.5s. 60 fotare
Japp b7 turbo är de
Tror att spjuvern åkte z3m med 1.4x 60 fötter oxå men vet inte hur de höll
Fernis1 wrote:Karel021 wrote:Thörn wrote:ok gott att veta, då e det nog B7 turbo diff du har.
Annars hade det varit galet om det skulle hålla med sådanna bansaj 1.5s. 60 fotare
Japp b7 turbo är de
Tror att spjuvern åkte z3m med 1.4x 60 fötter oxå men vet inte hur de höll
Kör man linelock eller något så man kan spännaupp drivlinan ordentligt brukar det ju kunna hålla iallafall samt att man kanske inte kliver av kopplingen som om den hade Aids.