Pimplaren wrote:Skjuter på fint:) var detta på full effekt?
Vad för ingående axel är det på denna låda? grovsplines och 35mm tjock?
1,1bar ladd. Hade läckande dump tydligen. Jag trodde att det var full effekt men efter att Ärtan tittade på loggen kunde vi konstatera att det inte laddade fullt.
35mm grov ingående med 10 splines om jag inte minns fel. Lådan är 10kg tyngre än en "vanlig" ZF.
1,1bar ladd. Hade läckande dump tydligen. Jag trodde att det var full effekt men efter att Ärtan tittade på loggen kunde vi konstatera att det inte laddade fullt.
35mm grov ingående med 10 splines om jag inte minns fel. Lådan är 10kg tyngre än en "vanlig" ZF.
Hehe då finns det mer att hämta!
Okey, framgick inte i din tråd vad du har för koppling till detta?
Special beställd 4puck lamell och en 765 platta?
Hehe då finns det mer att hämta!
Okey, framgick inte i din tråd vad du har för koppling till detta?
Special beställd 4puck lamell och en 765 platta?
Jag har ett S14 svänghjul och en 707 tryckplatta (samma fjäder som 765) med 4-puck och ett svetsat centrum från en orginallamell. Kopplingen är rätt fin att köra men tålde inte att slira iväg på tvåan. Testade en start med slir men då höll den inte i när den blev varm och jag fick i trean. Blir nya tag med launch och start på tvåan i Orsa!
Karel021 wrote:fan va läckert !!! synd att du inte kom ner på 9an bara.
vad fick du som bästa 60 fot ?
samt 201 tid ?
/ karel
grattis till 10.04
Bästa 60 fot 1,58. 201m 6,54@184 typ? nåt sånt
Bilen är ihop till Orsa i helgen och då ska nian sitta!
ofan aja dåså får du ner 60 foten så sitter ju 9an
lycka till !
Ja, tror dock inte att det kommer att bli några fantastiskt mycket bättre 60-fots tider med 8,5 däck och bil tyngre än orginal Lite mer laddtryck ska dock göra susen!
Grattis till bra kört och bra tider på Mantorp btw. 9:an satt ju med besked när den väl kom!
Bilen är ihop till Orsa i helgen och då ska nian sitta!
ofan aja dåså får du ner 60 foten så sitter ju 9an
lycka till !
Ja, tror dock inte att det kommer att bli några fantastiskt mycket bättre 60-fots tider med 8,5 däck och bil tyngre än orginal Lite mer laddtryck ska dock göra susen!
Grattis till bra kört och bra tider på Mantorp btw. 9:an satt ju med besked när den väl kom!
ah så pass.. då får du åka 9a med effekt istället jag håller tummarna iaf
tackar.. håller med 9an satt ordentligt känns fint att man äntligen e klar med den