Hejsan jag har ett fel, som jag tänkte undra om någon visste det är som så att kopplingen funkar, men ibalnd så går dne inet tillbaka. o står du o håller kopplingen nere så till slut då slirar den, den tapapr tryck kopplingen. det är en ny slavcylinder o den är luftad. frågan är ju om man ska lufta mer.?
Sen nästa problem. det är att tank mätar lampan inet lysre jag kan kör typ mätaren i botten men den lyser inte lampan är hel har kolalt med multimeter.
Då komemr man till näsat fråga. är det i tanken problem sitter elelr.?
Det som gör att jag frågar är för att jag har aldrig råkat ut för såna här problem.
david__ wrote:hur har du luftat? nåt trykckfall ahr du ju om den börja slira när du håller ner den länge
Vi gjorde som så att vi löft upp bilen. vi lutade den åt rätt håll så att det hela tidne fanns olja mot röret som går ner till. slavcylindern.
o det kom mycket vitt skit först. vi gjorde som man gör med när man luftar bromsarna. man pumpar oså hålelr man pedalen nere.då öppnar man på skruven.
På slutet då kom det baar olja hela tidne. därför undrar jag nu. vad faskien som kan vara fel.
Okej nu ahr alal jätt mig olika bud. men jag får väll lov o testa avd som är felet då. men jag börjar emd en huvud cylidner efter som att jag har den hemma.=))
under bak sätet sitter bränsle pumpen o mätaren.. mätaren siter med fyra muttra lossa dom o ta ut mätarn,, vänta tills all bensin rinner ut, när den gjort de ska lampan tändas om allt e ok,, annars så kan du bara byta mätare o testa eller kolla sladdar..