Bmwandreas wrote:Bra gjort! Lätt bil och hög medeleffekt. Då går det snabbt.. Fränt
Tack
stiiiv_ wrote:Grattis mannen till 9:an
bara du kvar mannen !! du har inte rivit nått än?
joo det är väll så
jorå jag har kollat idag och 2 och 5 spridare har hängt sig och fyllt cylindrarna med soppa därför vi inte kunde dra runt motorn på mantorp gick och dra runt maskin idag och efter lite felsökning så hittade vi felet har även rivit hela maskin och kollat över allt så det ser ok ut så i morgon blir det kabel rep till spridarna och sätta ihopp maskin
okaj fan va skönt att de inte va nå värre !!!!
åka lite gata innan vinter eller?
ja skit skönt fan trodde maskin var skrot!!
joo det blir nog lite gatan och så är det ju två kjula kvar så jag ska nog ruppa lite där tror jag.
sj då blir det bara gatan nu eller ska du bygga mer bur och och fixa allt så bilen blir godkänd för att snyta nior
Bmwandreas wrote:Bra gjort! Lätt bil och hög medeleffekt. Då går det snabbt.. Fränt
Tack
stiiiv_ wrote:Grattis mannen till 9:an
bara du kvar mannen !! du har inte rivit nått än?
joo det är väll så
jorå jag har kollat idag och 2 och 5 spridare har hängt sig och fyllt cylindrarna med soppa därför vi inte kunde dra runt motorn på mantorp gick och dra runt maskin idag och efter lite felsökning så hittade vi felet har även rivit hela maskin och kollat över allt så det ser ok ut så i morgon blir det kabel rep till spridarna och sätta ihopp maskin
okaj fan va skönt att de inte va nå värre !!!!
åka lite gata innan vinter eller?
ja skit skönt fan trodde maskin var skrot!!
joo det blir nog lite gatan och så är det ju två kjula kvar så jag ska nog ruppa lite där tror jag.
sj då blir det bara gatan nu eller ska du bygga mer bur och och fixa allt så bilen blir godkänd för att snyta nior
ja verkligen !!
9an e ju klar nu.. så nu jävlar snyter vi på gatan.. jag kör dom sista kjula som e kvar
Thörn wrote:har du 188diffen typ Alpina B6 så e det samma som Z3M men e det 210 diff så måste du kapa upp balken för att få dit diffen, svetsa dit fästen mm.
Vad jag vet så finns ingen diff med 188huset som har de stora medbringarna i diffen, men håller det för 9or e det ju ingen ide att mecka med det ..