Jag trodde det satt ihop allt, men det var ju bara en mutter. Ska du köra med universalskenorna som man får med, och göra en egen variant för låsningen?
Har inte fått hem mina prylar än, men det kan ju vara kul att veta hur andra med samma problem tänkt lösa det
e36 projekt ppf turbokitt
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Muxxor wrote:Jag trodde det satt ihop allt, men det var ju bara en mutter. Ska du köra med universalskenorna som man får med, och göra en egen variant för låsningen?
Har inte fått hem mina prylar än, men det kan ju vara kul att veta hur andra med samma problem tänkt lösa det
byggde egena fästen till mina å jag ska köra med 4pungts
bilen startad men har felsökt hela helgen den går bara på 5 cyl tror det e fel på toppen jag köpte men men ska göra ett nytt försök på onsdag om det inte funkar då blir det ett snabbt motor byte så man kan ta sig till gävle men då bara med 0.5ladd tyvär
-
bin larsen wrote:Har du bromsat motorn? nm/hk?? laddtryck?
Kvartmil tid?
Litt kort film, ellers kul..
nej tyvär ej bromsad men den går bra har höjt ladd till 17psi
ska ut å filma i dag så det kommer mer film jag lovar har kört slut på 2 uppsätningar däck ska sko om med nya däck i dag sen e det bara utt å filma
-