super LOL =)

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
cerwinboy

super LOL =)

Post by cerwinboy »

nog för att jag gillar gammla spel konsoler väldigt mycket som nintendo 8 bit och 16 bit.. men fan va jag garvade när jag såg denna parodi på jätte stor säljaren av sin tid " Street Fighter 2 " :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=aZFyljTK_lw
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
dgyldmark

Post by dgyldmark »

du skulle vart med på commondore 64 tiden utan hdd och innan disketterna. När man fick köra allt med band.
jorgen

Post by jorgen »

c64 o comando libia :P
///Jörgen.
070-400 00 80
j_m_a@telia.com

Stort tack till:

PPF
Peter K
cerwinboy

Post by cerwinboy »

dgyldmark wrote:du skulle vart med på commondore 64 tiden utan hdd och innan disketterna. När man fick köra allt med band.
jag var med på den tiden, var hos mina spel polare som vi spelade på deras store bröders comendor, spelade något skid spel med en vit kasset och sen fick man tune på den lilla ratten för sträckning på magnet bandet i kasseten :lol: efter det var det ju amiga500 och då spelade man Dune1-2 samt Moonestone och växlade 1.4mb disketter så man hade blåsor på fingrarna :D vilka spel tider det var. man bli lite rörd när man tänker tillbaka,
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
dgyldmark

Post by dgyldmark »

Amiga500 ja, det var hett då. Det var första gången man fick se porr på datorn. Kan det vart så bra som 16 fäger / 800 fyrkanter?. Kamratens farsa jobbade då inom försvaret och fick tag på div slaskiga naken spel. Då var vi kungar i kopierings världen!
cerwinboy

Post by cerwinboy »

dgyldmark wrote:Amiga500 ja, det var hett då. Det var första gången man fick se porr på datorn. Kan det vart så bra som 16 fäger / 800 fyrkanter?. Kamratens farsa jobbade då inom försvaret och fick tag på div slaskiga naken spel. Då var vi kungar i kopierings världen!
((fniss)) :oops:
ragge_c

Post by ragge_c »

dgyldmark wrote:Amiga500 ja, det var hett då. Det var första gången man fick se porr på datorn. Kan det vart så bra som 16 fäger / 800 fyrkanter?. Kamratens farsa jobbade då inom försvaret och fick tag på div slaskiga naken spel. Då var vi kungar i kopierings världen!

det var tider, :)
Fido85

Post by Fido85 »

har ni int hållit på och spelat giana sisters på commadore 64 med band? :) och det var ju en jävla "mappning" på kasettspelaren för att få bilden i tv:n att bli bra minns jag ;D var ju med en liten skruvmejsel man stack in där och ställde ;) det var tider
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Thörn

Post by Thörn »

hahaha :lol:
Vad e det för galen rabitpunch han skickar iväg så killen i vitt åker upp i luften där? ser ut som han använder båda händer :)
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
morvik

Post by morvik »

hahahahahha
Independence Party of Norway
Hool

Post by Hool »

Load -> L
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
martin n

Post by martin n »

hur många hatar begreppet "syntax error"

//Martin
Hool

Post by Hool »

GURU MEDITATION SOFTWARE ERROR!

Congratulations your Amiga is working even better than before!

You have a virus! :lol: :lol: :lol:
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
Post Reply