hehe tack...trodde du jag var yngre eller äldre?Pitbull wrote:Robin, ja i Göteborg i dagarna och hittade ett nr av bilsport som du va med i. Var ju tvungen att köpa den. Mkt bra repotage men inte trodde ja du var 28 år.
Grattis till en fet bil.
-är nöjd med repotaget, det samanfattar ganska bra hur det har sett ut under byggets gång!
Ang kylningen så är det svårt för många att förstå vilken värmeutveckling det blir när man åker bana en stekande het soldag som då vi var på mantorp, (33 grader i luften utan vind)
-jag har själv aldrig haft problem med värmen i min motor fast jag svinat som satan på gatan.....den går aldrig över 100grader då.....
Men när man åkte mantorp och svinade så vart det gulflaggat oftast 2ggr per varv, och ibland fick man åka uppemot 1/4 och ibland mer av bana i typ 50km/h.....det då finns det ingen chans i världen att man får nån kylning, och jag som inte har varken värmepaket eller cupe´fläkt att ösa bort värmen med......sen när man kom in i depån är inte att prata om ....2-300 meter i snigelfart med folk som korsar vägen och bilar som backar ut frmför en osv......då är det najs med en elpump
/mvh